XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Vin, gewoon nike air max BW toch

levis-520_Extreme_Taper_Fit-euro-1.jpg

Een aanrader voor de fanatieke squatters onder ons die een broek willen met een tapered fit bij de kuiten en enkels; Levi's 520. De bovenbenen zijn ruim, maar de pijpen zitten mooi strak. Normaal gesproken zijn tapered fits ook smal bij de bovenbenen waar ik persoonlijk een t*ring hekel aan heb. Volgens het merk is deze broek dan ook voor atletisch gebouwde personen.

http://media.kickz.com/nl/media/images/p/600/levis-520_Extreme_Taper_Fit-euro-1.jpg

Een aanrader voor de fanatieke squatters onder ons die een broek willen met een tapered fit bij de kuiten en enkels; Levi's 520. De bovenbenen zijn ruim, maar de pijpen zitten mooi strak. Normaal gesproken zijn tapered fits ook smal bij de bovenbenen waar ik persoonlijk een t*ring hekel aan heb. Volgens het merk is deze broek dan ook voor atletisch gebouwde personen.

Thanks man
Niet dat ik de meest gigantische benen heb, maar ik zoek al tijden naar broeken met deze eigenschappen.

Bruh lelijkste dingen ooit

:(

die ik postte toch niet :(

Zelf Air Max ontworpen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Komt pas binnen 4 weken binnen, wel jammer dat het zolang duurt.

Weet iemand of de maten groot of klein uitvallen? Ik bestel voor de zekerheid toch maar zowel 43 als 44.

Schermafbeelding 2015-01-11 om 22.21.47.png

Schermafbeelding 2015-01-11 om 22.22.21.png

nike valt bij mij meestal 1 hele maat groter, en bij nike free's zelfs twee. Mijn echte maat is 42, en bij Air max had ik dan 43 nodig.

dus dan valt hij kleiner uit berg geit niet groter.

ja dat bedoel ik, blijft lastig pa.

Zelf Air Max ontworpen

Weet iemand of de maten groot of klein uitvallen? Ik bestel voor de zekerheid toch maar zowel 43 als 44.

Ik heb altijd 43. Altijd. Behalve mn airmax, die zijn 44. Vallen klein, zou voor 44 gaan.

Ik heb altijd 39 en bij nike air max ook en vallen perfect.
Is dus persoonsgebonden.

Zelf Air Max ontworpen

Nice. Ze vallen 1 maat kleiner uit. En die levertijd van 4 weken is niet gek toch, aangezien ze nog gemaakt moeten worden op het moment dat je ze bestelt.

Nok is met die kut Nike plaatjes, niemand boeit dat. Ga ff lekker in een schoenen topic zitten met je bende.

Gele kaart!

Terug
Naar boven