MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ja dat zal best. Mooi spul heb je, ben jelly. Deze lens voor speciale doeleinden gekocht? Sowieso een geweldenaar voor landscapes natuurlijk.
Als ik weer wat beter ben wil ik voor DBB meer foto's gaan schieten op beurzen, wedstrijden enz. en dan is het wel handig om veel op de foto te krijgen, je krijgt dan meer een 'ik zit er middenin' gevoel.

Als ik weer wat beter ben wil ik voor DBB meer foto's gaan schieten op beurzen, wedstrijden enz. en dan is het wel handig om veel op de foto te krijgen, je krijgt dan meer een 'ik zit er middenin' gevoel.

Voor indoors/drukke ruimtes is zo'n wide angle inderdaad heel fijn

jas gekocht, Nabholz Geoffry Fox

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

draag m wel zonder bont, want bont vind ik leejluk

ik heb deze
jas is echt HUGE en erg warm

img-thing?.jpg

je heb wel sexy kleurtjez em

Lekker zweten met 2 gram ace in je reet :(

Je krijgt zoizo al meer op de foto want je hebt een full frame camera. Dikke camera in ieder geval. Nu zitte ze al aan de D800E dacht ik. Die is nog dikker :p Ikzelf heb een D7000 met paar goeie lensjes.

aangezien ik tijdje hier niet ben geweest:

voor de rest doe ik t rustig aan met mn aankopen :p

Ik werk nauwelijks dus een Audi trok regelmatig wantrouwige blikken ---------- Toegevoegd om 12:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:38 ---------- Ik rij meestal gewoon 150 op de cruise control als t mee zit.. Maar zoals al gezegd, wil je ff inhalen is wat extra vermogen wel fijn om achter de hand te hebben. ---------- Toegevoegd om 12:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:39 ---------- Omdat t fijn is? Geen lamme linker poot meer van in de stad rijden, beide handen vrij..

waar ben jij dan?

image025.jpg

Clarks Montacute Lord

joker is that you?

clownpattas

Hahaha ik zeg wijselijk niets :roflol:

Terug
Naar boven