- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Nice! Bosshogg gaat binnenkort ook een paar van die sets voor de crew bestellen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

leuk dat je weer post Ray
succes met je quad copter
gr

ook een 750 ti?
zozo ray, lekker een PC aan het bouwen?

Jammer van dat ondergedoseerde product op de foto.`Yup PC's aan het bouwen voor WCG boinc(GPUgrid)
makelijk voor in de winter, hoeft me verwarming niet aan...![]()
Nice! Bosshogg gaat binnenkort ook een paar van die sets voor de crew bestellen!
dus dan zal het vast wel goed blijven zittenGeen idee waar ik dit kan posten maar is hier iemand die een beetje verstand heeft van rechten/artikelen/beginsels.
Vrijdag schoenen besteld voor een dikke stunt prijs, Maandag kreeg ik netjes een e-mail met mijn track&trace en daaropvolgend een factuur. De dagen hierna bleef de track&trace status staan op "Bestelling verwerkt: Gereed voor UPS".
Contact opgenomen met UPS die zeggen: Verzender heeft de elektronische overdracht van de verzend- en factureringsgegevens aangemaakt, maar de chauffeur die dagelijkse bij Adidas(Reebok) de pakketen haalt heeft nooit het pakket ontvangen.
Reebok heeft onderzoek gestart maar dit komt meestal niet goed vertelde de man aan de telefoon, indien het niet goed komt wordt het geld teruggestort en moet ik de schoenen opnieuw bestellen. Helaas koop ik voor dat bedrag nog geen paar veters.
Ik wil dus een herzending afdwingen, maar heb geen idee in welke recht ik hiervoor sta. Iemand tips/trics om dit aan te pakken??
kan je niet echt afdwingen denk ik, leverancier heeft dan de keuze om oftewel alsnog het product te leveren oftewel het bedrag terug te geven
Ik vond dit op het internet:
In beginsel geldt dat de verzendende partij de zorg en het risico draagt dat het pakket juist wordt geleverd. Indien het pakket via de post wordt verzonden, kunt u als koper de verkoper aanspreken als het pakket niet aankomt. De verkoper zal het pakket nogmaals moeten versturen. Dit is geen service, maar een plicht die rechtstreeks voortvloeit uit de wet. Niet alleen bestaat de plicht tot herverzending, ook de kosten zijn voor rekening van de verkoper.
Vaak hanteren webwinkels algemene voorwaarden. Het komt nog al eens voor dat deze winkels de aansprakelijkheid voor zoekgeraakte pakketten hebben uitgesloten in de algemene voorwaarden. Laat u hierdoor echter niet van de wijs brengen. Als consument (niet handelend als bedrijf) kunt u altijd aanspraak maken op herverzending. De webwinkel draagt immers het risico van de verzending, ongeacht hun algemene voorwaarden. Bovendien zijn dergelijke voorwaarden vaak onredelijk en vernietigbaar.
Ik vond dit op het internet:
In beginsel geldt dat de verzendende partij de zorg en het risico draagt dat het pakket juist wordt geleverd. Indien het pakket via de post wordt verzonden, kunt u als koper de verkoper aanspreken als het pakket niet aankomt. De verkoper zal het pakket nogmaals moeten versturen. Dit is geen service, maar een plicht die rechtstreeks voortvloeit uit de wet. Niet alleen bestaat de plicht tot herverzending, ook de kosten zijn voor rekening van de verkoper.
Vaak hanteren webwinkels algemene voorwaarden. Het komt nog al eens voor dat deze winkels de aansprakelijkheid voor zoekgeraakte pakketten hebben uitgesloten in de algemene voorwaarden. Laat u hierdoor echter niet van de wijs brengen. Als consument (niet handelend als bedrijf) kunt u altijd aanspraak maken op herverzending. De webwinkel draagt immers het risico van de verzending, ongeacht hun algemene voorwaarden. Bovendien zijn dergelijke voorwaarden vaak onredelijk en vernietigbaar.
Deze overeenkomst zijn zij sowieso al niet aan gebonden vanwege de extreem foute prijs. Het is gewoon mazzel als je ze krijgt en anders jammer dan. Echter verwacht ik niet dat zij heel moeilijk doen als je vraagt wanneer het verstuurd gaat worden.
Heb een lieve e-mail de deur uitgedaan met wat lichte dreigingen. Maar gewoon duimen dat ze geen zin hebben in juridische dingen, en social media gezeik. Daarnaast was de "foute" prijs een bewuste marketing fout, omdat Nike deze week met de lancering komt van nieuwe crossfit schoenen.
wat een kutreactie, er zijn door de foute prijs honderden schoenen verkocht. Zij hebben via oa twitter gemeld dat ze de prijs zullen hanteren die iedereen ervoor heeft betaald.., dus een argument als de prijs is fout, je krijgt ze niet kunnen ze niet doen.er staat toch in de voorwaarden dat bij een duidelijke foute prijs je de producten niet krijgt.. niet zo janken
wat een kutreactie, er zijn door de foute prijs honderden schoenen verkocht. Zij hebben via oa twitter gemeld dat ze de prijs zullen hanteren die iedereen ervoor heeft betaald.., dus een argument als de prijs is fout, je krijgt ze niet kunnen ze niet doen. Reebok Twitter: We had a glitch in our system, but the price you saw at checkout is the price you'll pay.
vaak heb je er in de praktijk ook niet zo veel aan om als consument meteen met wetsartikelen te gaan gooien. iets oplossen op een schappelijke manier is veel wenselijker. gezien Nike een groot concern is zal het vast wel loslopen. het zal ze echt niet boeien of er nou een paar schoenen meer of minder voor die prijs de deur uit gaan.