Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

vaak heb je er in de praktijk ook niet zo veel aan om als consument meteen met wetsartikelen te gaan gooien. iets oplossen op een schappelijke manier is veel wenselijker.
gezien Nike een groot concern is zal het vast wel loslopen. het zal ze echt niet boeien of er nou een paar schoenen meer of minder voor die prijs de deur uit gaan.

Nou, je moet hem niet onderschatten hoor! Reebok zal als kleine MKBer echt wel schrikken van een juridische procedure om een paar schoenen!

Ja ik snap het punt over de schappelijke manier, maar hun schappelijke manier is een teruggave van het geld (wat in normale gevangen perfect is) maar in dit geval koop ik er alleen een paar veters van.

je kan van het geld ook een pak tissues kopen en hier niet gaan lopen janken

had reebok niet zo iets gezecht van zo land ge vooraad strekt zullen we leveren?

Nou, je moet hem niet onderschatten hoor! Reebok zal als kleine MKBer echt wel schrikken van een juridische procedure om een paar schoenen!

:roflol:

Een bedrijf kan toch altijd zelf bepalen of ze zaken met je willen doen ook al heb je betaald?

Kuthouding trouwens heb je, met je gedreig, profiteurtje.

Nog zo,'n droevig argument. Je bent gewoon een gier.

Ik heb in een winkel gestaan en ongeveer de helft van de allochtonen vind het te duur wat ze dan wouden, ligt bij Nederlanders wel wat lager, beetje een clichéuitspraak.

Een bedrijf kan toch altijd zelf bepalen of ze zaken met je willen doen ook al heb je betaald?

Nee, dat ook weer niet. Zelfs niet als het per ongeluk 50 euro was ipv 120. Afgezien van dat dit waarschijnlijk een stunt was is 12 euro alleen een te extreme prijs om op te mogen vertrouwen als consument.

vaak heb je er in de praktijk ook niet zo veel aan om als consument meteen met wetsartikelen te gaan gooien. iets oplossen op een schappelijke manier is veel wenselijker.
gezien Nike een groot concern is zal het vast wel loslopen. het zal ze echt niet boeien of er nou een paar schoenen meer of minder voor die prijs de deur uit gaan.

jij bent slim :o i luv it :cool:

• Like
Waarderingen: LM
Als de prijs niet aannemelijk is zijn zij niet verplicht te goederen te leveren.

Alleen is het nu al verzonden maar nooit aan gekomen. Dan gelden er weer andere regeltjes

Nikkor AF-S 14-24mm f/2.8G ED

Zat een mooie korting op deze maand bij Nikon, -200 euro dus heb 'm voor 1479,- ipv 1679,-. Goed dat ik m niet eerder had gekocht dus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

IMG_0104.jpg

IMG_0105.jpg

oh nu maar 1479, koopje

Wij ontvangen karma maar Big T ontvangt de pegels :trollface:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nikkor AF-S 14-24mm f/2.8G ED

Zat een mooie korting op deze maand bij Nikon, -200 euro dus heb 'm voor 1479,- ipv 1679,-. Goed dat ik m niet eerder had gekocht dus.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is wel een heerlijk lensje. Welke camera gebruik je?

D700, het weegt wel goed door met deze erop.

Terug
Naar boven