Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Paar nieuwe sneakers gekocht :D [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fixed

Ik zou m laten chippen als ik jou was

205 pk en 430 nm koppel hnnnngggggg :o

215pk 430nm :p Ben ik van plan ja, maar dat zal moeten wachten tot hij uit garantie is of bye bye garantie.

wat moet je met zo een h**ren ding brb elke 2 dagen bij het benzinestation.

lol

Ik doe een kleine 800km met een volle bak en daar is zeer veel stadsverkeer bij aka; de meest onzuinige manier van rijden. Niet slecht lijkt me.

zwaar zuinig hoor netjes.

215pk 430nm :p Ben ik van plan ja, maar dat zal moeten wachten tot hij uit garantie is of bye bye garantie.

lol

Ik doe een kleine 800km met een volle bak en daar is zeer veel stadsverkeer bij aka; de meest onzuinige manier van rijden. Niet slecht lijkt me.

zolang je niet het gas intrapt ghehe.

Over twee maanden een ibiza cupra halen, 180 pk en dan laten chippen naar 215 :cool:

en dat uit een 1.4 :roflol:

Net klaar met de laatste upgrade klus.
Imac 27" mid 2010 was tergend langzaam geworden. Zat 4Gb geheugen in en een 7200RPM 1Tb harde schijf. SSD en 8Gb erbij gekocht.
Boottime van 52sec naar 13sec gegaan. :cheer: Systeem is misschien nu sneller geworden dan mijn macbook pro retina van 2013.
Pokken klus om scherm los te krijgen en bij het board te komen. Ditmaal geen brokken gemaakt. :D

OWC1333DDR3S08S.jpg

+
SSD-6G.gif

+
gratis-Apple-iMac.jpg

=
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben ook nog van plan een SDD te kopen, m'n laptop heeft 2 hdd plekken. Maar ik ga dan voor de Samsung EVO 850 512GB

Dan zal toch ook de dollar moeten zakken, want de prijs daalt nu niet door de hoge dollarkoers.

Wat zijn goede kneesleeves?

groetjes steensteen

sbd zien er ook swaggy uit dus die

Ben ook nog van plan een SDD te kopen, m'n laptop heeft 2 hdd plekken. Maar ik ga dan voor de Samsung EVO 850 512GB

Zeker doen, wat een verschil in snelheid.
Ik heb aan 128Gb voldoende omdat ik alle bestanden thuis op een NAS heb staan. Besturingssysteem moet gewoon snel zijn. Die dingen zijn vrij goedkoop.
In de Imac heb ik dan nog een 1Tb HDD ernaast.

Terug
Naar boven