MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Kende gij geen wheelie jonge

Hnng wou zelf ook een airsal 80 maar had toen even het geld niet. En nu gaat hij bijna de deur uit :P

rijd echt 100x beter dan 50cc, ik heb ook autorijbewijs maar vind brommer rijden zeker met lekker weer gewoon relaxed

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Kende gij geen wheelie jonge

zonde vroeg of laat gaat dat een keer fout

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

GTX960_GTX960.jpg

Kan de GTX570HD vervangen worden...

ah cool! ik heb de playbar en 2xPlay:3 voor dolby surround :) mooi spul is het!

Ja idd. Alleen heb ik sinds kort problemet surround functie. Muziek streamen met Deezer en Spotify werkt wel perfect echt geen spijt van Sonos hoewel het niet goedkoop is.

Dit ding [Afbeelding niet meer beschikbaar]
68245243829648274585.jpg

Kost 450 Euro bij de BCC en hem voor 328 kunnen aanschaffen.
Iemand had had m geruild, maar 1 keer aangezet. Goede deal lijkt me zo en morgen krijg ik hem binnen.

Ben erg benieuwd naar de X-Reality pro functie, iemand hier al ervaring mee?

Ik ga hem vooral veel gebruiken om via mijn PS4 mee te gamen en 1080P films mee te kijken.

Als je tegenwoordig een tv wil kopen ben je beter af een ultra hd te kopen. Die dalen de laatste tijd enorm in prijs en zijn al meer dan betaalbaar en ook al is er weinig content atm in ultra hd, het zit er toch onvermijdelijk aan te komen...

Tv's kosten tegenwoordig echt niks inderdaad.

Als je tegenwoordig een tv wil kopen ben je beter af een ultra hd te kopen. Die dalen de laatste tijd enorm in prijs en zijn al meer dan betaalbaar en ook al is er weinig content atm in ultra hd, het zit er toch onvermijdelijk aan te komen...

En dat gaat binnenkort NOG harder :cool:

Terug
Naar boven