allo allo
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 32
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
Mooie blouses, waar heb je die vandaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie blouses, waar heb je die vandaan?
rijd echt 100x beter dan 50cc, ik heb ook autorijbewijs maar vind brommer rijden zeker met lekker weer gewoon relaxed ---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ---------- zonde vroeg of laat gaat dat een keer fout
Als je tegenwoordig een tv wil kopen ben je beter af een ultra hd te kopen. Die dalen de laatste tijd enorm in prijs en zijn al meer dan betaalbaar en ook al is er weinig content atm in ultra hd, het zit er toch onvermijdelijk aan te komen...
Bij het formaat scherm dat ik heb gekocht heb je in totaal ongeveer 0% aan ultra HD. Bij het gamen heeft het totaal geen nut om een ultra HD scherm te kopen want 90% van de games zijn nog niet eens in 1080P beschikbaar, ultra hd is op dat gebied ook nog lang niet in zicht.
En dan nog iets, wil jij het verschil tussen 1080P en ultra hd echt zien dan moet jij elke dag met je neus op je televisie zitten. Ga je weer lekker op je bank zitten zie je dat verschil niet! Pas bij een 100Inch scherm ga je dat verschil pas zien.
Dus alleen bij een 100Inch scherm heeft ultra hd een meerwaarde.
Ik heb bij een vriend bluray films gezien die er mooier uitzagen dan 4K op Netflix dus het heeft ook nog eens te maken met compressie..
Heb je wat geld over zou ik eerder in een Oled Scherm investeren dat is gewoon echt schitterend dat verschil zie je duidelijk wel!

maar baseer het een beetje op hoe hard het straks weer met GPU's gaat...
Nieuwe 2ehands aanwinst
![]()
Asus FTW ik zie nu net dat ik alemaal Asus kaarten heb,
/danst in de rondten als een maniak![]()
Wat doe jij allemaal met die spullen Ray, verkoop je het ook weer? Ik zie zoveel spullen voorbij komen pfoee
Toevallig een obsessie van jou, computer spulletjes kopen of is het iets van werk wat je doet?
) en het is ook een obsessie 
is dit mijn hoofd hobby weer..IK gebruik al mijn hardware voor WCG (boinc) GPUgrid..
en ja ik verkoop me langzamere GPU's zeker weer, GTX570HD heb ik bijvoorbeeld (weer) te koop staan..
ik doe het ook voor werk(voornamelijk zwart) en het is ook een obsessie
en omdat BB een heel stuk minder is gewordenis dit mijn hoofd hobby weer..
Ah oke! Zit volgens mij ook wel geld in, computers bouwen en weer door verkopen.

ik hoorde laatst (op T.V radar ofjso) Quote: "Je waterleiding in je laptop is stuk"![]()

nee, maar daarbij heb ik ook echt geen verstand van pc's. Weet alleen dat scooters liquid-cooled kunnen zijn![]()

Ooow
Mijn motor is olie gekoeld
maar de ruimte is er niet in een laptop om waterkoeling te gebruiken,
desktop geen probleem uiteraard...