XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

rijd echt 100x beter dan 50cc, ik heb ook autorijbewijs maar vind brommer rijden zeker met lekker weer gewoon relaxed ---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ---------- zonde vroeg of laat gaat dat een keer fout

Can confirm..

Met auto doe ik 20 min over om op het werk te komen, met snorscootertje 7 minuten.
Best relaxed voor in de stad.. Combinatie is nog steeds wel het beste imo, scooter EN auto.

Als je tegenwoordig een tv wil kopen ben je beter af een ultra hd te kopen. Die dalen de laatste tijd enorm in prijs en zijn al meer dan betaalbaar en ook al is er weinig content atm in ultra hd, het zit er toch onvermijdelijk aan te komen...

Bij het formaat scherm dat ik heb gekocht heb je in totaal ongeveer 0% aan ultra HD. Bij het gamen heeft het totaal geen nut om een ultra HD scherm te kopen want 90% van de games zijn nog niet eens in 1080P beschikbaar, ultra hd is op dat gebied ook nog lang niet in zicht.
En dan nog iets, wil jij het verschil tussen 1080P en ultra hd echt zien dan moet jij elke dag met je neus op je televisie zitten. Ga je weer lekker op je bank zitten zie je dat verschil niet! Pas bij een 100Inch scherm ga je dat verschil pas zien.
Dus alleen bij een 100Inch scherm heeft ultra hd een meerwaarde.

Ik heb bij een vriend bluray films gezien die er mooier uitzagen dan 4K op Netflix dus het heeft ook nog eens te maken met compressie..

Heb je wat geld over zou ik eerder in een Oled Scherm investeren dat is gewoon echt schitterend dat verschil zie je duidelijk wel!

Bij het formaat scherm dat ik heb gekocht heb je in totaal ongeveer 0% aan ultra HD. Bij het gamen heeft het totaal geen nut om een ultra HD scherm te kopen want 90% van de games zijn nog niet eens in 1080P beschikbaar, ultra hd is op dat gebied ook nog lang niet in zicht.
En dan nog iets, wil jij het verschil tussen 1080P en ultra hd echt zien dan moet jij elke dag met je neus op je televisie zitten. Ga je weer lekker op je bank zitten zie je dat verschil niet! Pas bij een 100Inch scherm ga je dat verschil pas zien.
Dus alleen bij een 100Inch scherm heeft ultra hd een meerwaarde.

Ik heb bij een vriend bluray films gezien die er mooier uitzagen dan 4K op Netflix dus het heeft ook nog eens te maken met compressie..

Heb je wat geld over zou ik eerder in een Oled Scherm investeren dat is gewoon echt schitterend dat verschil zie je duidelijk wel!

Je koopt dan toch ook geen tv puur voor gamen eh? Dat ultra hd nog lang niet in zicht is is een straffe stelling als je kijkt naar het verloop van sd naar hd ready naar full hd... Dat je het verschil niet ziet als je op je bank zit, dan is dat teken dat je bank veel te ver staat voor het diagonaal dat jij hebt ;)

Ultra HD, brb 10 cm voor het scherm pixels bekijken. :roflol:

Staat er weer iets nieuws klaar dat je weet?

Ik heb geen idee , ik zij maar wat
emoticon-blushing.png

:D maar baseer het een beetje op hoe hard het straks weer met GPU's gaat...
terwijl dat ook nog niet 100% zeker is..

Wat een waardeloze post reet :roflol:

Nieuwe 2ehands aanwinst :D

gtx670.jpg

Asus FTW ik zie nu net dat ik alemaal Asus kaarten heb,
/danst in de rondten als een maniak :loony:

Nieuwe 2ehands aanwinst :D

gtx670.jpg

Asus FTW ik zie nu net dat ik alemaal Asus kaarten heb,
/danst in de rondten als een maniak :loony:

Wat doe jij allemaal met die spullen Ray, verkoop je het ook weer? Ik zie zoveel spullen voorbij komen pfoee

Toevallig een obsessie van jou, computer spulletjes kopen of is het iets van werk wat je doet?

Wat doe jij allemaal met die spullen Ray, verkoop je het ook weer? Ik zie zoveel spullen voorbij komen pfoee

Toevallig een obsessie van jou, computer spulletjes kopen of is het iets van werk wat je doet?

IK gebruik al mijn hardware voor WCG (boinc) GPUgrid..
en ja ik verkoop me langzamere GPU's zeker weer, GTX570HD heb ik bijvoorbeeld (weer) te koop staan..

ik doe het ook voor werk(voornamelijk zwart :p) en het is ook een obsessie :D
en omdat BB een heel stuk minder is geworden :( is dit mijn hoofd hobby weer..

IK gebruik al mijn hardware voor WCG (boinc) GPUgrid..
en ja ik verkoop me langzamere GPU's zeker weer, GTX570HD heb ik bijvoorbeeld (weer) te koop staan..

ik doe het ook voor werk(voornamelijk zwart :p) en het is ook een obsessie :D
en omdat BB een heel stuk minder is geworden :( is dit mijn hoofd hobby weer..

Ah oke! Zit volgens mij ook wel geld in, computers bouwen en weer door verkopen.

Ah oke! Zit volgens mij ook wel geld in, computers bouwen en weer door verkopen.

Ja zeker :D
ik zou ze ook een voor een op kunnen lichten(met herstellen van computers) maar zo ben ik gelukkig absoluut niet :)

Computer winkels kunnen er wat wat :o
ik hoorde laatst (op T.V radar ofjso) Quote: "Je waterleiding in je laptop is stuk" :windup::headbang:

nee, maar daarbij heb ik ook echt geen verstand van pc's. Weet alleen dat scooters liquid-cooled kunnen zijn :)

Ooow :D
Mijn motor is olie gekoeld :cool:

maar de ruimte is er niet in een laptop om waterkoeling te gebruiken,
desktop geen probleem uiteraard...

Ja dit. 7 inch android netbookje.. Dat is echt heel klein.
7-inch-mini-Laptop-512MB-4GB-WiFi-Notebook-Computer-Netbook-PC-Android-or-Window-CE-system.jpg

Zat namelijk te twijfelen over zo'n Android hdmi dongle voor m'n niet-slimme tv maar dit is net zo duur of zelfs goedkoper afhankelijk van de dongle. Iemand zo'n dongle? Is dat wat?

Was risico aankoop want erg Chinees maar blijkt dus daadwerkelijk te werken op de manier die ik voor ogen had dwz. met draadloos toetsenbord met touchpad vanaf de bank streamen.

Oude trage mobiele technologie (stond 1.2GHz maar single core rekenprestaties zijn zelfs net slechter dan m'n oude 850MHz single core smartphone dus ik schat dat het een 800MHz dingetje is. Maakt voor films in ieder geval niets uit.) zonder touchscreen maar met fatsoenlijke aansluitingen die je op een tablet niet hebt dus volwaardige usb poorten, ethernet en hdmi.
Gamen gaat het hem dus niet worden. (wel zet ik er commodore64 en nes etc. emulators op, dat gaat wel werken met zo'n toetsenbord.)

• Like
Waarderingen: mat
GTX660Ti voor mijn boerderij..
plaatje natuurlijk,

GPUgrid_Extreme.jpg

Laatst bewerkt:
MSI GTX670 :)

MSIGTX670_MSI.jpg

Terug
Naar boven