MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Wtf interesseert jou het nou, waar je oma gaat wonen...
Beter ben je blij, dat ze vorige maand dat ding heeft aangeschaft! (anders had je niks:P)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zojuist besteld.
131 euro. 2 maanden proberen en als ie niet goed bevalt krijg ik mijn geld terug

Kun je beter direct je geld op je rekening houden ;)

Dit is wat leuks dat ik wil showen dat ik de laaste maanden heb gekocht.

Shure dopjes

Wat kosten deze gevallen? En had voor dat geld niet ook eenafsluitende koptelefoon kunnen kopen met betere geluidskwaliteit?

Zeehond%20met%20bal%20(kleurplaat)_small.jpg

Hij is fijn. :p

een proper hemdje ;) wel heel wat duurder dan een normaal State of Art hemdje maar wel een pak meer pimpy :cool: vooral de achterkant is vet, spijtig dat ik hier gn foto van vind
de mouwen zijn hier wel 1x opgerold... dus die blauw witte streepjes zitten vanbinnen als je het toeknoopt

Nog een pet ook

Lelijke pet en hemd :D

die logo's op het hemd zijn gewoon te druk en die pet ziet er afgewassen uit ;)

Lelijke pet en hemd :D

die logo's op het hemd zijn gewoon te druk en die pet ziet er afgewassen uit ;)

Hehe ben met lekkere chickas gaan shoppen en zij hebben dat hemd in m'n handen geduwd... al veel complimentjes over gekregen door andere punani-mensen hoor ;) maar je moet het in z'n geheel zien met een propere jeans en een lederen riem

Hehe ben met lekkere chickas gaan shoppen en zij hebben dat hemd in m'n handen geduwd... al veel complimentjes over gekregen door andere punani-mensen hoor ;) maar je moet het in z'n geheel zien met een propere jeans en een lederen riem

Dan heb je ook mijn zegen :D
Zo zie je maar weer dat het merk belangrijker is dan het kledingsstuk zelf hé ;)

Je betaald je wss nog eens blauw...?

Dan heb je ook mijn zegen :D
Zo zie je maar weer dat het merk belangrijker is dan het kledingsstuk zelf hé ;)

Je betaald je wss nog eens blauw...?

Hehe tja hangt er vanaf bij welke chicks mr klopt wel vaak hoor.
Nja en de prijs... valt nog mee vind ik (al is dat soms gn referentie) en 't is echt topkwaliteit!

Sja winnaars krijgen betaald om met logo's te lopen van grote prestigieuze bedrijven, verliezers betalen om ze te mogen dragen ;)

state of the art. Duur en daar is ook alles mee gezegd. Zo n logo achtig blousje kun je ook bij de h&m halen voor een tientje

Btw, modefreaks. Ik zoek een zwarte pantalon, iemand tips waar ze mooie/goede hebben die niet al te duur zijn? Misschien een mooie riem nog erbij. Help mij met ideën please, liefst met plaatjes erbij ^^ Eventueel nog nette schoenen erbij, of igg iets wat erbij past. Is allemaal voor een bedrijfsuitje :p

22 inch, m'n andere scherm was kapot.

Btw, modefreaks. Ik zoek een zwarte pantalon, iemand tips waar ze mooie/goede hebben die niet al te duur zijn? Misschien een mooie riem nog erbij. Help mij met ideën please, liefst met plaatjes erbij ^^ Eventueel nog nette schoenen erbij, of igg iets wat erbij past. Is allemaal voor een bedrijfsuitje :p

Dude, ga naar de stad ofzo :D lazy r*tard

Dude, ga naar de stad ofzo :D lazy r*tard

ga ik ook, maar aangezien hier veel modegays zitten, dacht ik dat hun mij wel konden helpen... :p zou niet weten waar ik mot zoeken voor die shizzle. geen zin om de hele stad rond te lopen ervoor.

Terug
Naar boven