Enjee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 22%
laat me raden: 12cm

ik bedoel: meen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zojuist besteld.
131 euro. 2 maanden proberen en als ie niet goed bevalt krijg ik mijn geld terug
Dit is wat leuks dat ik wil showen dat ik de laaste maanden heb gekocht.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Shure dopjes
wel heel wat duurder dan een normaal State of Art hemdje maar wel een pak meer pimpy
vooral de achterkant is vet, spijtig dat ik hier gn foto van vindLelijke pet en hemd
die logo's op het hemd zijn gewoon te druk en die pet ziet er afgewassen uit![]()
maar je moet het in z'n geheel zien met een propere jeans en een lederen riemHehe ben met lekkere chickas gaan shoppen en zij hebben dat hemd in m'n handen geduwd... al veel complimentjes over gekregen door andere punani-mensen hoormaar je moet het in z'n geheel zien met een propere jeans en een lederen riem

Dan heb je ook mijn zegen
Zo zie je maar weer dat het merk belangrijker is dan het kledingsstuk zelf hé
Je betaald je wss nog eens blauw...?
Hehe tja hangt er vanaf bij welke chicks mr klopt wel vaak hoor.
Nja en de prijs... valt nog mee vind ik (al is dat soms gn referentie) en 't is echt topkwaliteit!

Btw, modefreaks. Ik zoek een zwarte pantalon, iemand tips waar ze mooie/goede hebben die niet al te duur zijn? Misschien een mooie riem nog erbij. Help mij met ideën please, liefst met plaatjes erbij ^^ Eventueel nog nette schoenen erbij, of igg iets wat erbij past. Is allemaal voor een bedrijfsuitje![]()
lazy r*tard
zou niet weten waar ik mot zoeken voor die shizzle. geen zin om de hele stad rond te lopen ervoor.