XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

heb vandaag weer eens ff boodschappen gedaan :thumbup:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ga ik ook, maar aangezien hier veel modegays zitten, dacht ik dat hun mij wel konden helpen... :p zou niet weten waar ik mot zoeken voor die shizzle. geen zin om de hele stad rond te lopen ervoor.

suitsupply, ADAM of setpoint heb je voor weinig een knappe pantalon.

wil je hem 1 keer dragen en dan lang in de kast laten hangen ? of vaker dragen ?

vaker dragen zou k geen wol nemen, kan je zelf nauwlijks wassen.

Vaker, mag best iets duurder zijn maar moet geen kapitaal kosten, zelfde met de riem en schoenen.

h&m heeft ook veel kostuums voor een goede prijs. Weet wel niet of ze gemaakt zijn voor bbers maar mijn h&m kostuumpje past me wel goed, ook al doe ik het niet aan :D

G-star riem is zo vet, wel 60euries.. kan je evengoed een boss-riem voor kopen.. :D

wil je chic of trendy zijn? ;p

nieuwe schoenen voor bij dit pak

wat ik zou aanraden: vraag of iemand zo een hoge hoed heeft ofzo en kleed je gwn normaal maar zet die hoed dan ff op als je binnekomt ;)

haha dus dan zie jij er ongeveer zo uit ...

waar is dat feesje? moet gwn grappig zijn om je in zown pakje te zien :D

weet nog niet, een grote zaal iig, al et personeel komt, man of 1000 ^^

En de pakken gaan er anders uitzien ;) maar dat ga ik niet showen nog :p zitten er hier meer die er werken, moet een verassing blijven.

Samsung G600. Mijn K750i was kapot en het contract zat erop, de nieuwe telefoon geeft mij meer minuten voor minder geld. Ben er wel blij mee dus.

Sansa E200, 8 gig mp3-speler.

Vandaag gekocht!

Dan heb je ook mijn zegen :D
Zo zie je maar weer dat het merk belangrijker is dan het kledingsstuk zelf hé ;)

Je betaald je wss nog eens blauw...?

Welnee... Wat een onzin.

Btw, modefreaks. Ik zoek een zwarte pantalon, iemand tips waar ze mooie/goede hebben die niet al te duur zijn? Misschien een mooie riem nog erbij. Help mij met ideën please, liefst met plaatjes erbij ^^ Eventueel nog nette schoenen erbij, of igg iets wat erbij past. Is allemaal voor een bedrijfsuitje :p

h&m heeft ook veel kostuums voor een goede prijs. Weet wel niet of ze gemaakt zijn voor bodybuilders maar mijn h&m kostuumpje past me wel goed, ook al doe ik het niet aan :D

Idd, ik zou ook gewoon naar H&M gaan.

Wat een overprachtige gsm Anoniem!!! Je maakt mijn U600 nog jaloers :(

Terug
Naar boven