MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Intel Core 2 Extreme QX6850
Asus Striker Extreme
Asus EN8800GTX (2 keer)
Corsair 2x2gb werkgeheugen
Western Digital Caviar 400gb (2keer)
Western Digital Raptor 74gb 10.000rpm
Creative g500 pro gamer
Samsung 22 inch tft monitor 2ms
Thermalright IFX-14 CPU cooler
Coolermaster 1000w PSU
Coolermaster Cosmos 1000 behuizing
Logitech G9 Laser muis

Dat was het zown beetje :)

Nice setup!!!
Had zelf hier en daar een tiekie anders gedaan..
welke corsairs?

Pics?

ik had toch wel een lian li a-71 behuizing verwacht van je hoor xto :D

ik had toch wel een lian li a-71 behuizing verwacht van je hoor xto :D

Tjaaaa....die was ook mooi geweest...maarja...ik heb een soort van CM liefde dusja...mijn vorige kast was een Stacker...kweet niet...Lian-Li is wel de rolls royce onder de kasten ja...

zolang je me niet vergelijkt met die MoslimWannaBeFashionGuysWithAWhiteDolce&GabanaRiem,WetHairLooksAndFakeSnobMerken is het goed want zo ben ik dus ECHT niet!!! Ik wil er gewoon deftig uitzien zonder bijbedoelingen en dat alle meisjes op de bus spontaan naar mij(n kleren) kijken is echt wel niet mijn schuld .. *innocent-blik*
Ik wil niet te diepgaand overkomen maar ik krijg echt soms dat verliefdheidsgevoel en overzaligmakend geluksgevoel als ik mooie kleren gekocht heb en ze thuis nog eens napas en dan draag.. mss komt dat wel omdat ik geen vriendin heb. Achja ik loop er dan ook niet bij als een 65+er zoals sommigen op mijn werk die nog maar in de 20 zijn. Als ik 65 jaar ben ga ik "wrs" ook niet meer in zulke kleren kunnen lopen dus ik geniet ervan nu het nog kan :D i'm not an oldie yet so dont bederf de pret. Kleren kopen is fun and it makes my hearth shinier than the sun :D

on topic:
welke broek? fotoooo!!!!!!

oh brother

Tjaaaa....die was ook mooi geweest...maarja...ik heb een soort van CM liefde dusja...mijn vorige kast was een Stacker...kweet niet...Lian-Li is wel de rolls royce onder de kasten ja...

alleszinds geweldig vette setup!!!!

2ywwjdu.jpg

Monitor en open kast (alles staat uit en 1 GPU is er uit.)

2nichns.jpg

Een 8800gtx die ik nog niet heb aangesloten

2njkl7m.jpg

2mdqce1.jpg

CPU cooler

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
4jln8.jpg

Werkgeheugen (Corsair TWIN2X4096-6400C5 G 4096 MB, PC6400, 800 MHz, 5, Non-ECC, Kit Of 2 )[/FONT]

t89a4j.jpg

15gv5ow.jpg

Het is nog een zooitje want ik heb hem nog niet helemaal af...dus zeik daar nog niet over :P

Het is nog een zooitje want ik heb hem nog niet helemaal af...dus zeik daar nog niet over :P

geweldige keuze van merken ook!!
you go monitor you go samsung
you go motherboard you go asus
you gou mouses you go logitech
...
je bent een kenner dat is duidelijk :p

geweldige keuze van merken ook!!
you go monitor you go samsung
you go motherboard you go asus
you gou mouses you go logitech
...
je bent een kenner dat is duidelijk :p

Is dat sarcastiesschhchhc? :P

Heb hier ook nog een Razer Copperhead Blue liggen...
en een G15 tobo

Laatst bewerkt:
die cookies die jij wilt verkoop ik niet "vriend"

hej maar volgens mij is er three for one sale bij de Zeeman!!

Mooi speeltje Xto

wicked, ziet er goed uit, merk je veel verschil trouwens bij die 10K RPM schijven tov een normale hdd?

Ik zou het niet weten want dit is mijn eerste 10000 schijf...maar ze adviseren hem als boot schijf...kweet ook niet...volgens mij maken ze wel iets meer geluid.

hey flowerr hoe zit het met de pics? :D

Is dat sarcastiesschhchhc? :P

Heb hier ook nog een Razer Copperhead Blue liggen...
en een G15 tobo

haha rofl :p nee dat is niet sarcastisch!! ik heb namelijk een voorliefde voor hardware en je hebt dat prima samengesteld naar mijn mening en dat meen ik echt :p

ik wacht nog steeds op fotos van flowergrrl ;)

Terug
Naar boven