Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

ga je dat ook gebruiken of in de kast zetten...

Nu ben ik op school en zie ik het plaatje van Tjok wel. (Hoewel ik geen idee heb wat het zijn?!)

Mensen, help me eens: waarom zag ik thuis alleen maar twee rode kruisjes en zie ik op school wél foto's? Waar ligt dat aan?

Nu ben ik op school en zie ik het plaatje van Tjok wel. (Hoewel ik geen idee heb wat het zijn?!)

Mensen, help me eens: waarom zag ik thuis alleen maar twee rode kruisjes en zie ik op school wél foto's? Waar ligt dat aan?

Je pc is ongesteld ik raad aan om:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

in je cd rom station te drukken.

mss blokkeerd je provider foto's van die host waar tjok ze geupload heeft?

Ik zie niets hoor.

Word wel nieuwsgierig nu.

breinaalden ofzo dat onderste plaatje :P

Idd. Zijn die om te buigen of zo?:D

wat moet ik me nou weer voor stellen bij dat onderste ???
bovenste is nice!!!

:sad:

Hele weiland games hype en niemand kan twee hamers identificeren. Is dus een werphamer.:D

Kickuh! Ik ben zelf aan het overwegen om de SR875 te kopen. Welk model is dit? Laat me ff weten, hoe je hem vindt spelen, etc..

Sorry voor de late reactie! :D

Hij speelt echt geweldig goed, het is de Onkyo 605! twijfelde tussen de 605 en 805. Aangezien het voor in de slaapkamer is ben ik toch voor de 605 gegaan (iet sminder vermogen dan de 805). En heb er tot nu toe geen spijt van!

Heb nu de KEF iQ5's als front en iQ1 als rear speakers. Nu even sparen voor een iQ6c center en een REL Quake 2 sub. Daarna een 1080p Beamer en is het "voorlopig klaar"

;)

Wat kosten deze gevallen? En had voor dat geld niet ook eenafsluitende koptelefoon kunnen kopen met betere geluidskwaliteit?

In de aanbieding gekocht, 80 euro zonder verzendkosten. Maar dan heb je tenminste wel kwaliteit. Dit is wel zo'n beetje het beste wat je voor onder 100 euro nog kan kopen, normaal zonder aanbieding koste deze ook 90-100 euro.

En had voor dat geld niet ook eenafsluitende koptelefoon kunnen kopen met betere geluidskwaliteit?[/

??? Ik vindt zo'n grote niet fijn, kun je niet versoenlijk vervoeren, ik wil de koptelfoon wel in me broekzak kunnen stoppen.

een proper hemdje ;) wel heel wat duurder dan een normaal State of Art hemdje maar wel een pak meer pimpy :cool: vooral de achterkant is vet, spijtig dat ik hier gn foto van vind
de mouwen zijn hier wel 1x opgerold... dus die blauw witte streepjes zitten vanbinnen als je het toeknoopt

Nog een pet ook

Guus Meeuwis in the house!
:jk:

Pioneer hdj 1000 headphone van 200 euro :).

5kg whey (Germany) net geleverd via DHL :clap:

Smaak nog niet uitgetest, zit momenteel nog vol met rijst, ananas en kalkoen :D
Heb vanille en choco (2,5kg x2 dus)
In totaal: incl.DHL verzending naar België 69 betaald (bekers waren gratis).

mooie prijs!! laat zeker weten hoe het smaakt, mixbaarheid enzo.. die zakken lijken mij wel niet handig om uit te scheppen.. moet je daar een gat in snijden, het schepje zoeken en telkens als je geschept hebt die zak weer dichtkleven?

mooie prijs!! laat zeker weten hoe het smaakt, mixbaarheid enzo.. die zakken lijken mij wel niet handig om uit te scheppen.. moet je daar een gat in snijden, het schepje zoeken en telkens als je geschept hebt die zak weer dichtkleven?

Had ik hier geen lege emmers (vorige whey) staan, had ik deze nooit besteld ;)

Terug
Naar boven