AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Wat een kut ding die koptelefoon :(

Geluid e.d. is prima maar alles en iedereen kan gewoon mee genieten met me muziek :(

Retour dus.. iemand nog andere suggesties? Niet al te duur graag..
http://www.whathifi.com/best-buys/best-headphones-2015
WhatHifi is altijd zeer betrouwbaar. Ze hebben in 99% van de gevallen de meest objectieve review. Ook door mensen die effectief veel kennis en ervaring hebben met audio (niet zoals vele userreviews van een consument dat zijn nieuwe koptelefoon van 200€ vergelijkt met zijn in-ears van 10€).

over 2 maandjes NY dus maar een camera gekocht; eerste wat mn moeder zegt is dat hij 6 euro goedkoper is bij wehkamp :mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat lijkt me heel erg sterk..

http://www.whathifi.com/best-buys/best-headphones-2015
WhatHifi is altijd zeer betrouwbaar. Ze hebben in 99% van de gevallen de meest objectieve review. Ook door mensen die effectief veel kennis en ervaring hebben met audio (niet zoals vele userreviews van een consument dat zijn nieuwe koptelefoon van 200€ vergelijkt met zijn in-ears van 10€).

Wat ik van What-hifi hoor is nochtans wat anders. (sponsoring dit dat...)

Head-fi heeft veel meer nuttige reviews imo

7282015103936AM_635_oneplus_2_white.jpg

OnePlus Two gekocht, fijn telefoontje :)

Nu we het toch over telefoons hebben, ik heb een iphone 6s plus gekocht :)

nieuwe maxjes :)
nike-air-max-1-essential-midnight-navy-light-bone-white-500x375.jpg

ait vers man, heb ze nu ook een tijdje

bevallen goed!

Air max kun je tenminste een volledig jaar op lopen als je ze beetje onderhoud, die zolen worden niet slap etc. Bij vorige schoenen (asics) waren die zolen al na paar maandjes zo dun geworden leek net of je geen schoenen aan had zo slap. Dit bevalt me nu al stukken beter :) nog wel even inlopen, nog beetje strak om de voeten maar dat went wel.
Blij mee :D

Air max kun je tenminste een volledig jaar op lopen als je ze beetje onderhoud, die zolen worden niet slap etc. Bij vorige schoenen (asics) waren die zolen al na paar maandjes zo dun geworden leek net of je geen schoenen aan had zo slap. Dit bevalt me nu al stukken beter :) nog wel even inlopen, nog beetje strak om de voeten maar dat went wel.
Blij mee :D

Heb nu al 2 jaar een paar asics en die zijn gewoon nog helemaal mint. Een jaartje of zelfs is minder dan een jaar paar airmax en die zijn al helemaal naar de kloten..

Terug
Naar boven