XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Meer is ook eigenlijk niet nodig, ik houd ze nog allemaal zo mooi en f en toe komt er dan 1 bij...

1 paar beginnen wel wat kapot te gaan aan de zool en vies als wat, zal wel door het oh zo mooie festival seizoen komen met al die kut regen :(

Meer is ook eigenlijk niet nodig, ik houd ze nog allemaal zo mooi en f en toe komt er dan 1 bij...

1 paar beginnen wel wat kapot te gaan aan de zool en vies als wat, zal wel door het oh zo mooie festival seizoen komen met al die kut regen :(

Ik gebruik schoenen altijd voor alles, zijn dus meestal zo vies en kapot. Deze maxjes ben ik wat zuiniger op :)

Ik gebruik schoenen altijd voor alles, zijn dus meestal zo vies en kapot. Deze maxjes ben ik wat zuiniger op :)

Deed ik eerst ook, 1x een paar schoenen aan met Serious Request die ik net nieuw had. Met me stom dronken kop door een weiland gebanjert terwijl vol met modder lag :(

Nu gewoon alleen die airmax naar feestjes/uitgaan aan en de rest blijft dan nog mooi mint. :)

6 paar air max GOML

1 paar airmax
2 paar adidas
1 paar asics

En nog 1 paar asics, 1 paar adidas afgetrapt en vol etensresten

gebruik die onitsuka tigers nu mooi voor stappen en feestjes etc dingen zijn helemaal zwart en keihard van alle drank en frisdrank in de kroeg :o

Das andere koek inderdaad :D

ah verdomme ik moet ook eigenlijk nog nieuwe schoenen. Maar is zo duhuuuuur :(

Laatst een nieuwe Imac gekocht met een 4k scherm haha :)

Ik zou ook mezelf uitlachen als ik een overpriced Imac gekocht zou hebben.

Deed ik eerst ook, 1x een paar schoenen aan met Serous Request die ik net nieuw had. Met me stom dronken kop door een weiland gebanjert terwijl vol met modder lag :(

Nu gewoon alleen die airmax naar feestjes/uitgaan aan en de rest blijft dan nog mooi mint. :)
Als je de juiste spray hebt (en het regelmatig bijhoudt) dan trekken zelfs spierwitte sneakers het :)

Terug
Naar boven