XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Welke spray is dat? Moet mijn air max echt even gaan behandelen dit weer is echt kut voor schoenen..
Je hebt oa crep protect, maar er zijn er vast meer van. Ik draag geen witte sneakers, dus ik weet het niet. Maar ik neem aan dat zoiets gewoon een dun laagje (van siliconen ofzo?) over je schoen legt.
Het werkt waterafstotend, waardoor saus en frisdrank ook gewoon van je sneaker afglijdt. Maar als die laag beschadigd raakt (te dun laagje, niet goed laten drogen, of gewoon te lang niet wezen herhalen) dan wordt je schoen gewoon nat, en kan het vuil er ook weer intrekken

Je hebt oa crep protect, maar er zijn er vast meer van. Ik draag geen witte sneakers, dus ik weet het niet. Maar ik neem aan dat zoiets gewoon een dun laagje (van siliconen ofzo?) over je schoen legt.
Het werkt waterafstotend, waardoor saus en frisdrank ook gewoon van je sneaker afglijdt. Maar als die laag beschadigd raakt (te dun laagje, niet goed laten drogen, of gewoon te lang niet wezen herhalen) dan wordt je schoen gewoon nat, en kan het vuil er ook weer intrekken

ok thanks!

file_18_2.jpg

Strengthshop belt, wel in het blauw. En en lacrosse bal.

Een weekje uitgetest, en werkt weer top, de:
MS Audio Synq by 50 Sport hoofdtelefoon met zweet- en spatwaterbestendig.

Ik had deze eerder gepost, maar moest terug ivm breuk, kreeg hem netjes terug(garantie)

BTW, Ik werd een beetje gek van het slap geouwehoer onder de training ;) :D

305501_eb_01?$pdp616x616$.jpg

Laatst bewerkt:
google-chromecast-2.png.cf.jpg

Chromecast 2.
Wat een geweldig ding is het voor het geld

Bokszak en muurbeugel, gisteren gemonteerd:)

hwwzk7.jpg

bed al 2 maanden geleden gekocht maar komt volgende week binnen :)

b325a332-c1ab-4a11-8fb9-7cc58dbc448f_2.png

• Like
Waarderingen: Obee
file_15_36.jpg

Was uitgezwaaid met de 32KG en aangezien kettlebells zo duur zijn leek me 4KG omhoog gaan een slecht plan. Ik twijfelde tussen 40KG of 48KG. Nu de 48KG binnen is blijkt het toch wel een onhandelbaar teringding te zijn :P

file_15_36.jpg

Was uitgezwaaid met de 32KG en aangezien kettlebells zo duur zijn leek me 4KG omhoog gaan een slecht plan. Ik twijfelde tussen 40KG of 48KG. Nu de 48KG binnen is blijkt het toch wel een onhandelbaar teringding te zijn :P
Wat moet je ermee?

Antony morato van 140 naar 50
ow70HVk.jpg

Terug
Naar boven