XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Setje voor in de kofferbak :) ook nog 2.0 farad condensatortje erbij

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Condensator terugbrengen, mocht je voedingsproblemen hebben investeer dan in een exide dc of andere goede accu. Plus goede massa en ground.

Hoeveel rms?

Condensator terugbrengen, mocht je voedingsproblemen hebben investeer dan in een exide dc of andere goede accu. Plus goede massa en ground.

Hoeveel rms?

Waarom condensator terugbrengen? Heb goede massa en goede voeding kabels. 21mm^2 goed dik dus.
Rms van de versterker geen idee maar heb hem half vermogen spelen ongeveer.

Hoe duur is nou zom geluids setje voor in de auto dan? 4 boxen id deuren en een sub.

Hoeft geen top kwaliteit te zijn maar gewoon degelijk geluid. Heb er nu van die standaard boxen in zitten waarvan ik 1 al volledig opgeblazen heb :o

Waarom condensator terugbrengen? Heb goede massa en goede voeding kabels. 21mm^2 goed dik dus.
Rms van de versterker geen idee maar heb hem half vermogen spelen ongeveer.

Condensator heb je weinig aan in mijn ogen, het is bij flinke bas als er wat vermogen nodig is om zeg maar een reserve te hebben, na die bas komt het alsnog op je accu aan.

Heb zelf 50 mm2, alles zo kort mogelijk en min mogelijk aansluitingen of verdeelblokken. Bij mij zit de accu al achterin dus rechtstreeks op dr accu, anders een extra ground naar chassis trekken.

Hoe duur is nou zom geluids setje voor in de auto dan? 4 boxen id deuren en een sub.

Hoeft geen top kwaliteit te zijn maar gewoon degelijk geluid. Heb er nu van die standaard boxen in zitten waarvan ik 1 al volledig opgeblazen heb :o

Hangt helemaal af wat je wilt en hoeveel vermogen, bekabeling, of je het gewoon kan vervangen of dat er aan de speakers een condensatortje zit of je een inbouwframe nodig hebt.

Maar voor paar honderd euro heb je leuke speakers, zou ze dan wel versterken anders heb je er nog weinig aan. Zelfde met een sub, 150/10.000 euro. Net wat je wilt.

Mijn bekabeling kost al meer dan 150 euro. Headunit 890, nu van 2 naar 1 sub gegaan ivm ruimte. [afbeelding niet meer beschikbaar]
Kleine sub,600 rms krijgt 400 oververmogen op 1 ohm, speel dus op 1000rms. Lekkahhh

Hoef niet ik weet niet wat er in hebben, gewoon iets wat hard gaat, wel zuiver blijft en een dikke bass.

Miss maar eens naar een Car HIFI zaakje hier in de buurt gaan..

Gen idee waar je vandaan komt maar heb nog wel lekker setje te koop evt. Stuur maar PM bij interesse

Mijn set 2e hands gekocht van een jongen die er ook de ballen verstand van had voor 100 euro :cool:, dat soort koopjes moet je zoeken. Vraag om filmpjes hoe het speelt etc, en regel het face 2 face.
Mijn setje zou eerst verzonden worden maar later heeft diegene het toch zelf langs gebracht gelukkig, kun je gelijk even testen of het werkt etc.

Gisteren een nieuw Logitech setje bij Coolblue besteld. De oude waren stuk gegaan (1x gaf geen geluid meer zo af en toe en je kan die dingen niet repareren) dus nu weer lekker blazen :D

Gisteren een nieuw Logitech setje bij Coolblue besteld. De oude waren stuk gegaan (1x gaf geen geluid meer zo af en toe en je kan die dingen niet repareren) dus nu weer lekker blazen :D

Kan niet zien wat je besteld hebt maar als het over oortjes gaat, die kan je gewoon zelf maken met een nieuwe aansluiting, die slijten vaak waardoor die minder goed contact heeft wat weer resulteert in 1 kant die af en toe uitvalt etc.

19983218160_a0044a5863_o.jpg

Terug
Naar boven