Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

ah oke, had deze nou ook al fingerprint?

nexus6p is iets groter dan verwacht... is 5.7 inch :roflol:
Gisteren me hoesje binnen gehad, past gelukkig wel in me broekzak.
Jup! Deze is 5.5", zal ook een aanpassing zijn. Heb nog steeds een htc one s :o
Morgen komt em binnen!

ik heb ook de oneplus 2, ideale telefoon! Ben helemaal overtuigd dat ik er meer plezier mee zal gaan hebben dan mijn iphone :) mijn broer heeft nu de oneplus X gekocht... stuk kleiner en goedkoper maar toch een geniaal toestel

mijne staat nu op verwacht: 18-11.. dus dan zou ik hem donderdag binnen moeten hebben jeej! :D

Gisteren die Surface 3 gekocht, jezus wat een schijtding is dat zeg. Zijn er hier mensen die zo'n ding hebben? En typt het bij jullie ook zo verrot? Of ligt het aan me vingers? Ook moet ik 10 keer klikken op iets voor het uberhaupt reageert.

Oneplus X gekocht, tot nu toe alleen iphones gehad dus hoop dat het wat is

Nieuw mobo en skylake proccessor binnen heuuj

350j7mg.jpg

achterkant met fingerprint. die overigens 360 graden werkt :D

top toestel!

Ze zijn echt iphone copycats, maar ze doen het wel goed.

Huawei he.

Xiaomi mi4c besteld

xiaomi-mi4c-cyanogenmod-12.1.jpg

Apple is als eerste alu en unibody gaan gebruiken in hun devices, bijna direct daarna ging het hele zootje dat namaken. In begin waren ze allemaal in plastic, design ook door elk merk gepikt. Chinezen en Koreanen zijn geen uitvinders, innovators en designers he, ze kijken af en maken na, aan tweederangs kwaliteit in het beste geval.

Apple is als eerste alu en unibody gaan gebruiken in hun devices, bijna direct daarna ging het hele zootje dat namaken. In begin waren ze allemaal in plastic, design ook door elk merk gepikt. Chinezen en Koreanen zijn geen uitvinders, innovators en designers he, ze kijken af en maken na, aan tweederangs kwaliteit in het beste geval.
Design van Oneplus One was anders ook niet verkeerd

Huawei heeft toch een Windows besturingssysteem? Of is dat inmiddels niet meer?

Terug
Naar boven