XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nee man, doe me classy shoes ook onder mijn joggingbroek aan, ( als ik lui ben om andere te pakken) heb het een beetje gehad met gympies. Leuk als je 16 bent. Zelfde als een jas met bontkraagje of Canada goose.

Hoop dat je een grapje maakt. Variatie in kledingstijl is key.

Wat betreft of dit classy of niet is.. Je hebt casual classy en suit the f**k up classy

Hoop dat je een grapje maakt. Variatie in kledingstijl is key.

Wat betreft of dit classy of niet is.. Je hebt casual classy en suit the f**k up classy
Ik loop ook vaak genoeg in een joggingbroek, maar Nike trek ik niet aan. En wat op het moment in de mode is ga ik niet kopen omdat instagram er vol mee staat.
In het dagelijks leven/werk etc casual classy, en verjaardagen en dergelijke net iets netter.
Heb juist een gevarieerde kledingstijl.

Ik loop ook vaak genoeg in een joggingbroek, maar Nike trek ik niet aan. En wat op het moment in de mode is ga ik niet kopen omdat instagram er vol mee staat.
In het dagelijks leven/werk etc casual classy, en verjaardagen en dergelijke net iets netter.
Heb juist een gevarieerde kledingstijl.
Je lijkt net een dakloze als je op die schoenen een trainingsbroek aandoet

vind blauwe schoenen sowieso niet geweldig

Heheh. Op die schoenen doe ik geen trainingsbroek aan nee.
Heb meer dan 1 paar schoenen. Jij niet?
Je zegt toch net dat je onder je joggingbroek ook classy schoenen aandoet?
Lijkt me een beetje gek als ik zeg dat variatie key is en dat ik niet meer dan 1 paar schoenen heb.

Je zegt toch net dat je onder je joggingbroek ook classy schoenen aandoet?
Lijkt me een beetje gek als ik zeg dat variatie key is en dat ik niet meer dan 1 paar schoenen heb.
Niet die van de foto, iets minder net.
Als ik geen zin heb om andere te pakken en toch ga omkleden, alleen schoenen aan moet om naar de auto en kleedruimte te lopen, kan mij het dan schelen. Ga niet naar de gym om er dressed bij te lopen, ik train ook niet in fancy zooi.
Heb verschillende soorten, en kleuren.

nog meer mensen ervaring met ultimatetrends.be? Twee maten van mij daar ooit gekocht maar de ene zegt dat de levering wel lang duurt (2weken) en de andere zegt max 3-4 dagen, beide al tijdje geleden besteld. Vriendin vond hier schoenen op die ze wil dus kijk wat uit voor kerstcadeautje, kom ik er makkelijk vanaf. Ben anders echt rotslecht in cadeaus en nu hoef ik niet eens mn huis uit ;) Heb ook wat op andere sites gekeken waar ik al besteld heb maar daar vind ik deze niet...

En heb altijd 1 paar nike air max staan. Meestal redelijk basic maar gebruik deze om weg te gaan of festivals etc. Deze schoenen zijn mijn redding aangezien deze vrij gemakkelijk zitten met steunzolen en ik geen last krijg aan rug. Met alle andere soort schoenen krijg ik last, behalve af en toe eens een degelijke schoen van een bepaalde winkel, maar zijn dan ook amper nog te krijgen later of geen nieuwe modellen ofzo van. Mijn andere schoenen zijn wat 'deftiger' en niet echt te dragen op festivals :)

Laatst bewerkt:
g38l6X0.jpg

slinger :D

Mi5qcGc6Ojo1YTM3YmM3ZmVkOWY2ZTBlMjNhMjQwNmRjOTRkMjFmOWZkOWUxMDdiYWZjNzlhNTMyZGRmNjFmMGRlOGZjNTlm.jpg

Verwijderd

Heb zelf ook geen idee, doe het altijd zonder maar zou me kunnen voorstellen dat je armen dezelfde spanning krijgen en wellicht dat dan de oefening gecontroleerder gaat..dat de armen gelijk op en neer gaan. Geen idee hoor just my 2 cents

Terug
Naar boven