- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Een tanktop dus ook?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meer classy dan jouw pet en nikes
Nee man, doe me classy shoes ook onder mijn joggingbroek aan, ( als ik lui ben om andere te pakken) heb het een beetje gehad met gympies. Leuk als je 16 bent. Zelfde als een jas met bontkraagje of Canada goose.
Ik loop ook vaak genoeg in een joggingbroek, maar Nike trek ik niet aan. En wat op het moment in de mode is ga ik niet kopen omdat instagram er vol mee staat.Hoop dat je een grapje maakt. Variatie in kledingstijl is key.
Wat betreft of dit classy of niet is.. Je hebt casual classy en suit the f**k up classy
Je lijkt net een dakloze als je op die schoenen een trainingsbroek aandoetIk loop ook vaak genoeg in een joggingbroek, maar Nike trek ik niet aan. En wat op het moment in de mode is ga ik niet kopen omdat instagram er vol mee staat.
In het dagelijks leven/werk etc casual classy, en verjaardagen en dergelijke net iets netter.
Heb juist een gevarieerde kledingstijl.
Heheh. Op die schoenen doe ik geen trainingsbroek aan nee.Je lijkt net een dakloze als je op die schoenen een trainingsbroek aandoet
Je zegt toch net dat je onder je joggingbroek ook classy schoenen aandoet?Heheh. Op die schoenen doe ik geen trainingsbroek aan nee.
Heb meer dan 1 paar schoenen. Jij niet?
Niet die van de foto, iets minder net.Je zegt toch net dat je onder je joggingbroek ook classy schoenen aandoet?
Lijkt me een beetje gek als ik zeg dat variatie key is en dat ik niet meer dan 1 paar schoenen heb.
Heb ook wat op andere sites gekeken waar ik al besteld heb maar daar vind ik deze niet...

kun je hem nog annuleren, dan mag je de mijne hebben![]()
Heb zelf ook geen idee, doe het altijd zonder maar zou me kunnen voorstellen dat je armen dezelfde spanning krijgen en wellicht dat dan de oefening gecontroleerder gaat..dat de armen gelijk op en neer gaan. Geen idee hoor just my 2 cents