shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heheh. Op die schoenen doe ik geen trainingsbroek aan nee.
Heb meer dan 1 paar schoenen. Jij niet?
Hoeveel Gheb echt heel lang hier over moeten nadenken. Heb zitten twijfelen tussen om een m.2 PCIE te nemen maar uit eindelijk vanwege heat issues toch de verstandige keuze gemaakt en voor de m.2 sata 850 evo gegaan![]()
![]()
1920x1080 @ high/ultra en min 29 en max 45 fps. Speelt wel oke maar had liever 60fps. Just cause 3 word em niet denk ik.Hoeveel fps haal je nu? Wat resolutie speel je op?
Zal bij elke kaart zo zijn. Omdat ze niet alles nuttig kunnen gebruiken
1920x1080 @ high/ultra en min 29 en max 45 fps. Speelt wel oke maar had liever 60fps. Just cause 3 word em niet denk ik.
Wachting op 6gb dan.
waarom heb je 6gb nodig? Dat gaat je niet helpen met fps, dat weet je? De specificaties van een graphics card in hoeveel VRAM het heeft geven is sowieso gewoon retarted van de aanbieders
heb je je 760 al overclocked?
Voor de toekomst mijn freund. 4k gaming @ ultra enzo. Zal 't wel zo zeggen dan: wachtend op 980 Ti met reële prijs.
Graka overclocken is een trial en error waar ik niet zoveel zin in heb. Oftewel idk hoe dat moet zonder mijn graka te laten verbranden.