XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Krijg wel een hoog tell sell gevoel bij dat filmpje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2000830662.jpg

Eindelijk eentje die je niet in het stopcontact hoeft te steken..geen ssd tho

heb echt heel lang hier over moeten nadenken. Heb zitten twijfelen tussen om een m.2 PCIE te nemen maar uit eindelijk vanwege heat issues toch de verstandige keuze gemaakt en voor de m.2 sata 850 evo gegaan :o :o

samsung_mz_n5e250bw_850_evo_250gb_m_2_1123189.jpg

Witcher 3 gekocht. Wat een game zeg hory shet I r8 11/10.

Maar ff serieus ik heb een gtx 760 en nog een I5 2500k @ 4,1ghz zitten. Is het upgraden naar een 970 waard of kan ik dan beter wachten totdat de 980 een reële prijs heeft?

Mij gaat het erom dat de 970 maar 3,5gb vram heeft terwijl het 4gb aangeeft. :S bodyenfit all over again.

Hoeveel fps haal je nu? Wat resolutie speel je op?

Zal bij elke kaart zo zijn. Omdat ze niet alles nuttig kunnen gebruiken

Hoeveel fps haal je nu? Wat resolutie speel je op?

Zal bij elke kaart zo zijn. Omdat ze niet alles nuttig kunnen gebruiken
1920x1080 @ high/ultra en min 29 en max 45 fps. Speelt wel oke maar had liever 60fps. Just cause 3 word em niet denk ik.

Wachting op 6gb dan.

1920x1080 @ high/ultra en min 29 en max 45 fps. Speelt wel oke maar had liever 60fps. Just cause 3 word em niet denk ik.

Wachting op 6gb dan.

waarom heb je 6gb nodig? Dat gaat je niet helpen met fps, dat weet je? De specificaties van een graphics card in hoeveel VRAM het heeft geven is sowieso gewoon retarted van de aanbieders

heb je je 760 al overclocked?

waarom heb je 6gb nodig? Dat gaat je niet helpen met fps, dat weet je? De specificaties van een graphics card in hoeveel VRAM het heeft geven is sowieso gewoon retarted van de aanbieders

heb je je 760 al overclocked?

Voor de toekomst mijn freund. 4k gaming @ ultra enzo. Zal 't wel zo zeggen dan: wachtend op 980 Ti met reële prijs.

Graka overclocken is een trial en error waar ik niet zoveel zin in heb. Oftewel idk hoe dat moet zonder mijn graka te laten verbranden.

Voor de toekomst mijn freund. 4k gaming @ ultra enzo. Zal 't wel zo zeggen dan: wachtend op 980 Ti met reële prijs.

Graka overclocken is een trial en error waar ik niet zoveel zin in heb. Oftewel idk hoe dat moet zonder mijn graka te laten verbranden.

Lol graka overclocken is Super makkelijk, makkelijker dan cpu. Ik kom op m'n lapotop 30-40% extra er uit halen. Gewoon even MSi afterburner installeren.

Voor 4k gaming enzo is meer VRAM idd wel handig. Als je 4k en ultra wil runnen heb je idd wel 980 oid nodig :o

Jezus heb net pas starcraft 2 ontdekt, I like this

• Like
Waarderingen: Obee
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zit toch een stukje lekkerder dan de 'lederen' versie. Geluid wordt er ook iets anders van.

voor welke HP?

jaloers :D

prachtig materiaal

Terug
Naar boven