- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het voordeel van Wahlanders is wel dat je hem kan vragen om de gaten dichter bijeen te maken. Ze worden toch allemaal custom gemaakt. Ik vind dat systeem ook het beste. Lever en buckle lijken retarded eenmaal je een Wahlanders hebt gebruikt.ik van strak
kreeg die wahlanders belt niet echt strak
Nieuwe autoradio om standaard ding te vervangen en te kunnen streamen van iphone.
![]()
Vraagje: weet iemand of je een extra stekker nodig hebt om deze te installeren in een bimmer 318d ? Heb het gevraagd aan coolblue, maar ze verwezen naar deze pagina, waar ik niet veel verder mee kom.
2004, moet ook nog eens kijken hoe die standaard autoradio eruit gaat, volgens mij heb ik daar geen tools van.Kan ik voor je nakijken, wat is het bouwjaar van de wagen?
2004, moet ook nog eens kijken hoe die standaard autoradio eruit gaat, volgens mij heb ik daar geen tools van.

Mijn leven is een leugen, ik dacht dat de forumleider in een 770li rondreed.Nieuwe autoradio om standaard ding te vervangen en te kunnen streamen van iphone.
![]()
Vraagje: weet iemand of je een extra stekker nodig hebt om deze te installeren in een bimmer 318d ? Heb het gevraagd aan coolblue, maar ze verwezen naar deze pagina, waar ik niet veel verder mee kom.
A -> B en verder praktisch, voorlopig geen behoefte aan meer. Ooit wil ik wel een Tesla S of X. Snel rijden kan je in de lage landen toch niet echt en de overheid rijk maken met torenhoge taksen zie ik ook niet zo zitten.Mijn leven is een leugen, ik dacht dat de forumleider in een 770li rondreed.
Maar het is ook meer een soort statussymbool, beetje net als Spa Blauw.A -> B en verder praktisch, voorlopig geen behoefte aan meer. Ooit wil ik wel een Tesla S of X. Snel rijden kan je in de lage landen toch niet echt en de overheid rijk maken met torenhoge taksen zie ik ook niet zo zitten.
Is er een groot verschil met een goedkopere versie? Ben zelf al een tijdje aan t denken om zo'n belt aan te schaffen, maar ken er niet zo heel veel van.

Zal het de installateur eens vragen, meende ook zoiets gehoord te hebben. De bediening is anders niet handig tijdens het rijden.Ik had ooit ergens gehoord dat als je ergens een speciaal kabeltje steekt dat je knoppen op het stuur terug werken.