XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Jawel, je hebt altijd NOOOOODIG

ik van strak :eyebrow::eyebrow:

kreeg die wahlanders belt niet echt strak
Het voordeel van Wahlanders is wel dat je hem kan vragen om de gaten dichter bijeen te maken. Ze worden toch allemaal custom gemaakt. Ik vind dat systeem ook het beste. Lever en buckle lijken retarded eenmaal je een Wahlanders hebt gebruikt.
Werkt zelfs zo goed dat m'n max beltless vs met belt 15% verschilt. (de eerste weken was dat 5%)

ik kreeg die Wahlanders met geen mogelijk strak. Ik vind dat systeem juist niet echt fijn

Nieuwe autoradio om standaard ding te vervangen en te kunnen streamen van iphone.

PIONEER_DEH-X8700DAB.jpg

Vraagje: weet iemand of je een extra stekker nodig hebt om deze te installeren in een bimmer 318d ? Heb het gevraagd aan coolblue, maar ze verwezen naar deze pagina, waar ik niet veel verder mee kom.

Nieuwe autoradio om standaard ding te vervangen en te kunnen streamen van iphone.

PIONEER_DEH-X8700DAB.jpg

Vraagje: weet iemand of je een extra stekker nodig hebt om deze te installeren in een bimmer 318d ? Heb het gevraagd aan coolblue, maar ze verwezen naar deze pagina, waar ik niet veel verder mee kom.

Kan ik voor je nakijken, wat is het bouwjaar van de wagen?

Autoradio voor DAB, bluetooth carkit en iphone streaming. Prima spul alleen geen radio preselectie knoppen (wennen) en knoppen aan stuur werken er niet op.

pioneer_autoradio.jpg

Adidas powerlift II eindelijk in goede maat 45 1/3

adidas_schoenen 2.jpg adidas_schoenen 1.jpg adidas_schoenen 3.jpg

Nog paar extra old school sneakers

adidas_schoenen 5.jpg adidas_schoenen 4.jpg adidas_schoenen 6.jpg

Track suit

track_suit.jpg

Ook t-shirts maar niet boeiend om te posten.
Nog 20% korting gekregen op alles vanwege eerdere fout geleverde maat. :rocknana:

Spending spree completed (for now)

buying_spree.jpg

pioneer_autoradio.jpg

adidas_schoenen 1.jpg

adidas_schoenen 2.jpg

adidas_schoenen 3.jpg

adidas_schoenen 4.jpg

adidas_schoenen 5.jpg

adidas_schoenen 6.jpg

track_suit.jpg

PIONEER_DEH-X8700DAB.jpg

Mijn leven is een leugen, ik dacht dat de forumleider in een 770li rondreed.

Mijn leven is een leugen, ik dacht dat de forumleider in een 770li rondreed.
A -> B en verder praktisch, voorlopig geen behoefte aan meer. Ooit wil ik wel een Tesla S of X. Snel rijden kan je in de lage landen toch niet echt en de overheid rijk maken met torenhoge taksen zie ik ook niet zo zitten.

A -> B en verder praktisch, voorlopig geen behoefte aan meer. Ooit wil ik wel een Tesla S of X. Snel rijden kan je in de lage landen toch niet echt en de overheid rijk maken met torenhoge taksen zie ik ook niet zo zitten.
Maar het is ook meer een soort statussymbool, beetje net als Spa Blauw.

Autoradio voor DAB, bluetooth carkit en iphone streaming. Prima spul alleen geen radio preselectie knoppen (wennen) en knoppen aan stuur werken er niet op.

pioneer_autoradio.jpg

Ik had ooit ergens gehoord dat als je ergens een speciaal kabeltje steekt dat je knoppen op het stuur terug werken.

Daar gaan de flappen weer :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
NI112B02W-002@17.jpg
nike-tech-fleece-aw77-camo-fleecejacke-gruen-braun-1030-medium-0.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

morgen passen!!

Terug
Naar boven