- Waardering
- 18.834
Ik zit ook op een 27inch tv. goat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit ook op een 27inch tv. goat
Ik zit op een bureaustoel geit
waarom kan ik hier nou niks uploaden.
wat een onzin -_-
12 gemeenschappelijke vrienden hier. Ze heeft wel veel moneys; voor de golddiggers onder de DBB'ers
Ik heb maar één gemeenschappelijke vriend12 gemeenschappelijke vrienden hier. Ze heeft wel veel moneys; voor de golddiggers onder de DBB'ers
Wel geil wijf zeg potverdikkiebroeders, in de ekte leef is ze echt minder goed can confirm
I agreebroeders, in de ekte leef is ze echt minder goed can confirm
True storybroeders, in de ekte leef is ze echt minder goed can confirm

Heb een 34" Dell als daily driver (21x9). Doen zou ik zeggen. Voor je pc zit je toch meestal alleen, dus enkel voordelen met een curve op een groot scherm. Tv zou ik nooit met een curve nemen aangezien het nadelig is voor iedereen die niet in het midden zit.iemand ervaring met een curved monitor? voor gaming en normaal gebruik
Kijkt een beetje onnozel
Daar gaan de flappen weer
[Afbeelding niet meer beschikbaar]![]()
![]()
Is de ervaring echt zoveel beter bij gaming?Heb een 34" Dell als daily driver (21x9). Doen zou ik zeggen. Voor je pc zit je toch meestal alleen, dus enkel voordelen met een curve op een groot scherm. Tv zou ik nooit met een curve nemen aangezien het nadelig is voor iedereen die niet in het midden zit.
Voor een kleinere pc monitor zou ik geen curve nemen.