AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Schoentjes zijn nice @DaanD

Niet bang dat ze binnen 2 weken niet meer wit zijn?

echte eleiko?

verschil is kwaliteit en materialen. Zo'n riem zal een stuk slapper zijn.
ik snap nu je opmerking.....de powerliftbelt is gewoon 200 euro duurder dan de weightliftbelt :o
wel super locatie daar in Breda, ga er echt wel een keer trainen, wat kwijlen daar die eleiko showroom/trainingsruimte

Is die eleiko pl belt niet gewoon een wahlanders met een eleiko logo erop?

ik snap nu je opmerking.....de powerliftbelt is gewoon 200 euro duurder dan de weightliftbelt :o
wel super locatie daar in Breda, ga er echt wel een keer trainen, wat kwijlen daar die eleiko showroom/trainingsruimte

Echt super raar alles van eleiko is normaal Super duur. Behalve de knee sleeves en dus blijkbaar ook de wl belt

Is die eleiko pl belt niet gewoon een wahlanders met een eleiko logo erop?

Ja

Mag hopen dat er weinig mensen zo stom zijn dan :o.

Hmm brahs

S7 edge voor 600 euro of wachten op de note 6 voor 800?

Hmm brahs

S7 edge voor 600 euro of wachten op de note 6 voor 800?
Ik zou zeggen de reguliere S7. De edge schijnt qua functionaliteit niets toe te voegen en de Note zou voor mij te groot zijn. De S7 kan ik precies met 1 hand bedienen (ik typ er nu op), en zo klein zijn mijn handen toch niet.

Ik zou zeggen de reguliere S7. De edge schijnt qua functionaliteit niets toe te voegen en de Note zou voor mij te groot zijn. De S7 kan ik precies met 1 hand bedienen (ik typ er nu op), en zo klein zijn mijn handen toch niet.

Gewone S7 is voor mij juist te klein.
De edge heeft ook een veel grotere accu en het edge scherm lijkt me best wel chill.

Ik heb nu een note 3 maar wil eig niet kleiner, de edge is 5.5 ince sherm de note 5.7, maar de gewone S7 maar 5.1.

9200000017896849_1.jpg

van een jaar oude 19 ince naar deze 23.6.
veel eerder moeten doen.

iemand ervaring met een curved monitor? voor gaming en normaal gebruik

Terug
Naar boven