Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kan ik weer lekker zitten

Is de ervaring echt zoveel beter bij gaming?
Geen enorm verschil natuurlijk, maar zeker merkbaar als je het vergelijkt met een plat scherm van die grootte waar je zo dicht bij zit. Een vriend heeft de LG 34" (de platte versie) en daarbij merk je wel dat de hoeken van je scherm vaag zijn als je aan het gamen bent (zoals je jouw scherm in een hoek van 15° zou zetten ten opzichte van jouw kijklijn).
Voor dezelfde prijs zou ik zeker kiezen voor het gebogen exemplaar als gamer. Maar als het meer dan 150€ meer is voor een gebogen versie zou ik het niet doen. De Dell heeft ook veel minder last van backlight bleeding dan de gebogen LG 34".
Voor racing, vliegsimulators en niet-competitieve shooters is een 34" echt fantastisch. Als je daarentegen CSGO of zo speelt, dan investeer je beter in een scherm met G-sync (of freesync als je een AMD GPU hebt) en dat meer dan 100fps kan tonen.
De ASUS 34" heeft alles samen, maar ligt buiten budget veronderstel ik. Het is naar het schijnt wel één van de beste gaming monitors ooit (nog niet zelf kunnen gebruiken).
@euphorea
De beste investering in bureaumateriaal dat ik ooit gedaan heb was het kopen van Herman Miller's. Niets is vergelijkbaar en die van mij gaat al 15 jaar (minstens 10 uur per dag gebruik) mee. Tweedehands kan je ze makkelijk vinden voor 650€ in nieuwstaat. (ipv 1000€)

2150hnk.jpg

speedglas 100 ice hot :)

ik wilde serieus grap maken of dat je nieuwe lashelm was, is het ook nog echt:haha:

neem aan dat iedereen wel begrijpt dat dit een las helm is :P
i know right. ben het zat om steeds een las helm te zoeken in de werkplaats :roflol:
got my own :rocknana:

Ik zat te denken aan iets voor een snelle sport (downhill longboarden o.i.d) , dus nee. Maar referentiekader enzo.

Maar congratz met je dope helm! Straks worden ze nog jaloers daar op de werkplaats, hahha.

Hello evverie1

Weet iemand waar goede zwarte (stretch) overhemden te koop zijn met fatsoenlijke mouwen?

Niet al te duur en gelieve in een fysieke winkel die zowat overal te vinden is.

Hello evverie1

Weet iemand waar goede zwarte (stretch) overhemden te koop zijn met fatsoenlijke mouwen?

Niet al te duur en gelieve in een fysieke winkel die zowat overal te vinden is.
Wat versta je onder fatsoenlijke mouwen? H&M kan je ook wel proberen.

Nieuwe autoradio om standaard ding te vervangen en te kunnen streamen van iphone.

PIONEER_DEH-X8700DAB.jpg
Ondertussen uitvoerig getest... Wat jammer dat Pioneer klanten bedriegt door witte letters te tonen op het scherm vd radio op de doos, terwijl het in werkelijkheid lichtblauwe zijn. Zelfs gebeld en ze geven het gewoon toe. Verder wel ok ding met veel instellingen alleen dat jogwiel rond volume blijf ik niks vinden. Voelt cheap en onhandig aan.

Ze zijn onderweg.
Mijn VFF's zijn kapot en wilde een keer een meer conventionele schoen proberen

[afbeelding niet meer beschikbaar]

28mm?

Terug
Naar boven