Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ach jij houdt meer van gepimpte verpakkingen zoals die ON zakken
Deze is dus niets voor jou (vrees ik) :roflol:

ik heb ook nog een pot whey waar ik die zakken in kan gieten hoor!!! alleen zit er nog whey in. Die pot graakt maar niet op :D mss train ik te weinig want ik skip wel eens een training de laatste tijd :o

ik heb ook nog een pot whey waar ik die zakken in kan gieten hoor!!! alleen zit er nog whey in. Die pot graakt maar niet op :D mss train ik te weinig want ik skip wel eens een training de laatste tijd :o

Whey kan je ook gerust nemen op rustdagen.
Of dit invloed zal hebben op je herstel als er geen herstel nodig is, is nog maar de vraag :D

Whey kan je ook gerust nemen op rustdagen.
Of dit invloed zal hebben op je herstel als er geen herstel nodig is, is nog maar de vraag :D

:p ik neem elke morgen trouw mijn shake hoor, en een banaantje, en mijn muesli en multivitamien en omega3 en zespri (de geëvolueerde versie van een kiwi)

maar het lijkt allemaal niet veel te helpen dus :p ik ga weer eens die hard moeten beginnen.

:p ik neem elke morgen trouw mijn shake hoor, en een banaantje, en mijn muesli en multivitamien en omega3 en zespri (de geëvolueerde versie van een kiwi)

maar het lijkt allemaal niet veel te helpen dus :p ik ga weer eens die hard moeten beginnen.

jij hebt teveel Pokémon gekeken....

Je supplementen blijf je trouw, waarom je workout-oefeningen niet ?
Jezelf herpakken smurf !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bling bling

lache dingetje, nu nog een flinke ketting erdoor en om je nek

Je supplementen blijf je trouw, waarom je workout-oefeningen niet ?
Jezelf herpakken smurf !

het spijt me echt :s maar ik heb superhard getraind vandaag. hoop dat je fier op me bent cause i am :D ik waggelde daar bijna stomdronken buiten door uitputting.
en daarna zoals elke week trouw naar mediamarkt om te kijken of ze mijn fototoestel al hebben .. en jawel hoor :p

canon powershot a650IS
GP powerbank 2700 nimh in 2 uurtjes ofzoiets
4 GB ultra 2 sandisk geheugenkaartje
canon zakje

alles = 576, 63 euro ... ik durf niet meer kijken hoeveel er nog overschiet op mijn bankrekening :s maar toch ben ik heel stiekem reuzeblij met mijn aankoop :D die facedetection is ongelooflijk cool gewoon :D

Als kadotje voor mezelf. :D

SAMSUNG LE-40M87B

Specificaties:

-FULL-HD
-Super clear panel
-Kleur : hoogglans zwart
-Diagonaal : 102 cm
-Resolutie : 1920 x 1080
-Helderheid : 550 cd/m2
-Contrast : 15000:1
-Teletekst : 1000 pagina's
-Kijkhoek : 178 graden
-Reactietijd : 8 ms
-Geluidsvermogen : 20 watt (rms)
-12 biljoen kleuren
-SRS TruSurround XT
-Stilstaand beeld
-Automatische zenderinstallatie
-Digital Natural Image Engine (DNIE)
-Kleurtemperatuurinstellingen
-Automatische lichtsensor
-Progressive scan
-PIP : 1 tuner
-Sleep timer
-3 x HDMI-aansluitingen
-PC-aansluiting
-Componenten-aansluiting
-2 x scart-aansluiting
-Audio uit-aansluiting
-S-vhs-aansluiting
-Koptelefoon-aansluiting

Plus een playstation 3 en ook de reden voor de aankoop voor de tv. Nu al een paar weken in huis en bevalt prima. Blue ray is top en games zijn ook toppie. December en de eerste maanden van 2008 worden top voor de ps3 met de release van topgames. Ook op blue ray komt er de komende tijd goede titels uit. :cool:

Mooi spul Emile. Alleen jammer dat MGS 4 is uitgesteld. PS3 heeft system sellers nodig.

Mooi spul Emile. Alleen jammer dat MGS 4 is uitgesteld. PS3 heeft system sellers nodig.

Dat is kwestie van tijd maar je hebt wel een beetje gelijk. Binnenkort komen er wel goede games uit in november en december.

Ratchet & Clank: Tools of Destruction
Haze
Army off 2
Uncharted: Drake's Fortune (trailer van gezien en erg vet)
Strangehold
Assassin's Creed

2008
Devil May Cry
GT
MGS
Time Crisis 4
FInal Fantasy

Wat MGS betreft vind ik het wachten niet zo erg. Ze willen eenmaal een goede game afleveren en belangrijk voor de verder verloop van de ps3. Dan wacht ik liever fftjes. Wordt wel een juweeltje. Maar heb hem ook voor blue ray gekocht ;)

Als kadotje voor mezelf. :D

SAMSUNG LE-40M87B

Specificaties:

-FULL-HD
-Super clear panel
-Kleur : hoogglans zwart
-Diagonaal : 102 cm
-Resolutie : 1920 x 1080
-Helderheid : 550 cd/m2
-Contrast : 15000:1
-Teletekst : 1000 pagina's
-Kijkhoek : 178 graden
-Reactietijd : 8 ms
-Geluidsvermogen : 20 watt (rms)
-12 biljoen kleuren
-SRS TruSurround XT
-Stilstaand beeld
-Automatische zenderinstallatie
-Digital Natural Image Engine (DNIE)
-Kleurtemperatuurinstellingen
-Automatische lichtsensor
-Progressive scan
-PIP : 1 tuner
-Sleep timer
-3 x HDMI-aansluitingen
-PC-aansluiting
-Componenten-aansluiting
-2 x scart-aansluiting
-Audio uit-aansluiting
-S-vhs-aansluiting
-Koptelefoon-aansluiting

Plus een playstation 3 en ook de reden voor de aankoop voor de tv. Nu al een paar weken in huis en bevalt prima. Blue ray is top en games zijn ook toppie. December en de eerste maanden van 2008 worden top voor de ps3 met de release van topgames. Ook op blue ray komt er de komende tijd goede titels uit. :cool:

Hey! Dat toestel wilde ik ook eerst. Hoe bevalt hij? Laat ff weten of en als je ze krijgt wat voor problemen je ermee ervaart.

Terug
Naar boven