- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey! Dat toestel wilde ik ook eerst. Hoe bevalt hij? Laat ff weten of en als je ze krijgt wat voor problemen je ermee ervaart.
Bevalt me prima. Onwijs mooi en strak beeld en design. Fulll hd is zo mooi als je dat kan ontvangen of een blue ray speler (verschil tussen HD en FULL is merkbaar, net iets scherper). Het enige minpuntje is dat het geluid niet heel erg spectaculaur is maar ik heb hem dan ook aan een versterker hangen. Voor de rest top.
Top! Ik wilde eerst deze, maar wil nu toch de opvolger (al vind ik de 40M87 wel mooier qua design), want die is net iets beter qua specs. Ik denk ook, dat ik hem een slag groter wil, maar dat moet ik eerst ff zien.
Ik neig ook nog steeds naar Pioneer plasma (fullHD), maar die vind ik toch nog ff te duur.

Top! Ik wilde eerst deze, maar wil nu toch de opvolger (al vind ik de 40M87 wel mooier qua design), want die is net iets beter qua specs. Ik denk ook, dat ik hem een slag groter wil, maar dat moet ik eerst ff zien.
Ik neig ook nog steeds naar Pioneer plasma (fullHD), maar die vind ik toch nog ff te duur.

Ook mooi spul, alleen word ik altijd verdrietig als mensen teveel geld uitgeven voor hun spullen![]()

Ik heb een nieuwe pokerset van Cartamundi
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Pioneer Full HD is ff wat anders dan Samsung Full HD, IMO
Heb zelf een Samsung 37R72, super mooi, echt super strak. Maar qua kleuren etc staan de echte oer pioneers op eenzame hoogte imo.

Pioneer zal wellicht mooier zijn en/of beter. Mijn hart ligt ook meer bij dat merk. Maja, een verschil van 3000 euro en een stroomverbruik, dat 1 1/2 keer hoger ligt, doen me toch besluiten om een LCD aan te schaffen. In mijn ogen komt de Samsung er dan goed uit, qua specs.
Ik zal overigens morgen wel moeten beslissen, want mijn huidige televisie heeft het net begeven, een half uur geleden.![]()

Haha eindelijk komt het ervan
Heb je trouwens de 40" bravia bekeken? 40W2000 ofzo?
Vind het ook wel een mooi scherm