- Waardering
- 376
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb even verder gekeken omdat ik ook opzoek ben naar iets nieuws en zag hem op andere website voor 3.1-3.4k dus hoop dat je m niet bij een van die tweaker websites vandaan hebt :$
Philips tv's zijn kak tegenwoordig. Hebben hun TV-tak uitbesteed aan een of ander vaag buitenlands bedrijf.
Philips tv's zijn kak tegenwoordig. Hebben hun TV-tak uitbesteed aan een of ander vaag buitenlands bedrijf.
Verder is LG een veel betere keus mbt software en beeldverwerking.
Samsung t32e310ew als desktop monitor waar ik ook op game ivm lage responstijd en IPS paneel. Voor maar 250 kunnen krijgen toen hij nog zo'n 100 euro meer waard was bij andere winkels gelukkig. Hebben nog zo'n HD-ready tv als gewone tv staan van Philips. Dat was uit de tijd dat ze nog goede tv's maakte, want erg onder tegenover nieuwere goedkope HD-tv's doet hij niet. Denk dat als ik een nieuwe tv ga halen in de nabije toekomst het een 4k wordt, het liefst met OLED of HDR maar qua OLED en OS is LG simpelweg veel beter dan de rest.
Rijke tatta met stylo broer
Thanks

Ik kan jou ook niks vertellen heover een paar maanden zien we vast een rolex in dit topic

Nieuwe skooljaar komt eraan, moet frisjes zijn