Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

sbd-knee-sleeves-pair-2.jpg

Knee sleeves :)

Huh wat heb je aan knee sleeves als je alleen maar curls doet
Waarom zit je op een bodybuildforum als je niet traint?
Waar zijn die beetje te betalen?
Lijkt me ook niet echt spul wat je tweedehands koopt.
Ik heb ze gewoon bij sbdapparel.nl gekocht. Wilde gewoon gelijk goede hebben. Zo veel goedkoper waren die van Rehband bijvoorbeeld niet.
Maat L, heb ze nu in de brievenbus zitten en ga vanavond ermee treen, hoe bevallen ze bij jou?
Ik heb maat M. Zitten erg strak, maar geven daarom wel erg veel steun. Heb om die reden ook een maatje te klein gekocht. Ik heb er zaterdag gewoon licht benen mee kunnen trainen. Heb ze puur gekocht om weer licht benen te kunnen trainen met m'n kapotte knieën. Heb geen powerliftambities ofzo.

Ik heb ze gewoon bij sbdapparel.nl gekocht. Wilde gewoon gelijk goede hebben. Zo veel goedkoper waren die van Rehband bijvoorbeeld niet.

Ik heb maat M. Zitten erg strak, maar geven daarom wel erg veel steun. Heb om die reden ook een maatje te klein gekocht. Ik heb er zaterdag gewoon licht benen mee kunnen trainen. Heb ze puur gekocht om weer licht benen te kunnen trainen met m'n kapotte knieën. Heb geen powerliftambities ofzo.

1 keer per maand sit-ups doen is ook regelmatig trainen

Heb ze zelf ook daar vandaan, zoals je zegt, zoiets moet je in 1x goed kopen idd.

Heb er vandaag mee gesquat en ben echt zeer tevreden! Had eerst ook wat last van mijn knieën (verrot zijn ze bij mij echter niet) maar met de sleeves om merk ik dat m'n knieen veel beter aanvoelen zo. Had zelf de maat genomen welke in de tabel omschreven stond, L bij 39,5cm en veel strakker zouden ze niet moeten zitten denk ik, haha

Moet ook even van die sleeves proberen, misschien durf ik dan weer wat meer te squatten

Sexy nieuw toetsenbordje

51Ig1S2tFBL._SL1227_.jpg

Terug
Naar boven