MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Nu nog ff Gears of War, speel ik al een hele tijd vind het een supergame.

Forza 2 moet ik nog ergens 2e hands op de kop tikken :D 1 vond ik echt super :D

in belgie heb je GAme Mania daar kan je 2de hands spellen kopen! heel handig!

Ik ben het al een tijdje aan het spelen en het is echt super! Véél beter dan forza 1..

Paar weken geleden alweer:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toen 4 dagen later:

1,5 week later:

Fixkosten: €136,49 aangezien het geen garantie was, uiteraard.

2 maand geleden een nieuwe quad gekocht

ne yamaha banshee
350 cc
2cilinder
2takt

21jt74i.jpg

zjx89h.jpg

10r7l0o.jpg

LEKKER!!! :D
mooi stukje heb je daar ook om op te rijden :o

tnx
idd een mooi stukje maar nu zijn ze daar vollebak aant werken dus is het een modderpoel

Nice wheels mhr!

tnx :)

Nice mhr!

tnx dude :)

Kan je al wat op je zijwielen rijden en wheelies?
Ga je hem inschrijven als lichte (baan) moto? Of gewoon racen door de straten zonder nummerplaat :D

Vette Quat bro!

Maar door de modder baggeren is juist cool met zo'n ding :P
kheb er eigenlijk een supermotard quad van gemaakt,voor op de baan dus , mijn banden zijn niet echt geschikt om in de modder te ploerten,maar kheb men originele velgen en banden nog liggen dus wanneer ik de drang krijg om even de vetz*k uit te hangen dan steek ik ze er even onder en leef ik me uit :p
Kan je al wat op je zijwielen rijden en wheelies?
Ga je hem inschrijven als lichte (baan) moto? Of gewoon racen door de straten zonder nummerplaat :D

hij is verbreed dus op de zijwielen rijden is niet echt makkelijk meer en zeker ook niet bij men straatbanden, wheelies kan ik nog niet echt , kheb hem nog niet zo lang he :p
kga hem gewoon inschrijven als auto zo is dat met alle quad's tegenwoordig,je hebt wel een moto nr.plaat maar het is met hetzelfde rijbewijs als de auto :),kga hem pas begin volgend jaar inschrijven,anders moet ik nog taxen enzo... gaan betalen voor dit jaar terwijlt het bijna voorbij is,tis toch geen weer om nu te rijden :)
tnx voor de leuke commentaar :)

Uberquad! Na de 660 Raptor vind ik deze het coolst :p

Hij's ook echt stil of niet? Gingen wel eens crossen en dan werd je ingehaald door zo'n Banshee, hoorde je alleen maar het bandengeluid :D echt stoer

Terug
Naar boven