AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

150cc dirtbike, leuk speelgoed (voor als het droog is :( )

6s9bq81.jpg

6u8jm8p.jpg

Laatst bewerkt:
Leuk ding loo, hoeveel heeft hij gekost?

Ik heb hem van m'n neefje overgekocht voor 220,-. Paar maanden oud.
M'n neefje heeft er een hoog stuur en nieuwe remblokken + kettingspanner opgezet (met springen loopt de ketting er snel af).

Nieuw kosten ze 500,-

Kwaliteit is alleen niet zo goed van die goedkope dingen, het slijt hard.

Wil je echt een goede dirtbike dan ben je een paar duizend euro kwijt, dan heb je een 125cc, die dingen hebben net wat meer vermogen als zo'n "namaak" en de kwaliteit is beter.
Paar maatjes van me hebben wel een goede, scheelt wel. Alleen wel 14 inch wieltjes er onder zetten, die kleine wieltjes zijn niet te handelen, je schiet alle kanten op.

Wij hebben nu met 6 man crossertjes gekocht en een crossbaan gemaakt in het bos, wel lachen voor op de zondag.

Alleen niet geschikt voor bodybuilders van rond de 100kg ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk brommertje!! :cool:

IK heb gister nieuwe Klim/bergschoenen gehaald!

8bpr1w7.jpg

EN ook nog een koelbox zodat ik weer een deftig vreten mee kan nemen tijdens het werk!

net de resterende kettlebells binnen, ze waren destijds niet op voorraad:

6ufirn7.jpg

die mini is slechts 4 kg, middel 12 kg, grote 20 kg.
De 20 kg gaat naar die mee had besteld, 2 kleintjes zijn voor mij.

Mn totale collectie voorlopig:

8ezzvrc.jpg

1 x 4kg
1 x 8kg
2 x 12kg
2 x 24kg
1 x 32kg
1 x 45kg

Die kettlebells blijven toch iets speciaals:p

Ik heb hem van m'n neefje overgekocht voor 220,-. Paar maanden oud.
M'n neefje heeft er een hoog stuur en nieuwe remblokken + kettingspanner opgezet (met springen loopt de ketting er snel af).

Nieuw kosten ze 500,-

Kwaliteit is alleen niet zo goed van die goedkope dingen, het slijt hard.

Wil je echt een goede dirtbike dan ben je een paar duizend euro kwijt, dan heb je een 125cc, die dingen hebben net wat meer vermogen als zo'n "namaak" en de kwaliteit is beter.
Paar maatjes van me hebben wel een goede, scheelt wel. Alleen wel 14 inch wieltjes er onder zetten, die kleine wieltjes zijn niet te handelen, je schiet alle kanten op.

Wij hebben nu met 6 man crossertjes gekocht en een crossbaan gemaakt in het bos, wel lachen voor op de zondag.

Alleen niet geschikt voor bodybuilders van rond de 100kg ;)

sweet..

aardig idee voor de volgende meet :D crossmeet.

ik had vroeger een gewonecrossmoter, helaas weggedaan wegens gebrek aan tijd..
kan je die dingenookniet ergens voor een dagje huren op een baan oid ?

sweet..

aardig idee voor de volgende meet :D crossmeet.

ik had vroeger een gewonecrossmoter, helaas weggedaan wegens gebrek aan tijd..
kan je die dingenookniet ergens voor een dagje huren op een baan oid ?

Ik heb een Honda CR 250cc tweetakt gehad toen ik een jaar of 16 was.
Echt brute kracht zo'n ding, gewoon een monster.
Maar het was niet te doen, iedereen werd geterroriseerd, een gruwelijk kabaal maakte hij en je trok echt het hele bos aan gort, diepe sporen in de bospaden en elk levend wezen krijgt een hartaanval als je voorbij komt met een snelheid van 100km per uur.
Menigmaal ook off the roadjes van de politie en wegafzettingen meegemaakt, was af en toe net een film.
Nooit gepakt trouwens, ik reed ze helemaal zoek altijd.

Zo'n 150cc viertakt is veel leuker, het maakt bijna geen geluid dus je bent niet makkelijk te vinden en het gaat niet zo gevaarlijk hard.
En ze zijn vrij moeilijk te handelen, en dat maakt het juist weer leuk.

Je moet niet zo'n ding huren, gewoon kopen joh, er staan er zat op internet voor weinig.

Aangezien alles in 3 en komt (schijnt zo iig), heb ik achtereenvolgens de volgende 3 dingen moeten kopen de afgelopen week:
Tandenborstel.jpg

Braun PC 7500

Droger.jpg

Bosch WTE 86302NL

TV.jpg

Samsung LE46F86BD

De laatste 2 zijn overigens in bestelling. Jullie begrijpen natuurlijk wel, dat Sinterklaas en de Kerstman dit jaar niet bij huize Mighty meer hoeven te stoppen.:D
Ik heb toch gekozen voor de 46", omdat het toch net ff mooier kijkt.:D

TV is vandaag binnen gekomen. Hij is wel erg groot, dus dat is wel even wennen. Het beeld was in het begin wat korrelig, maar wordt nu steeds mooier. Ik vind het een goede aankoop, al had een iets kleiner formaat op het eerste gezicht mooier geweest, denk ik.
We gaan hem nu ophangen, zodat hij hopelijk wat beter past, qua grootte.

Overigens ging de levering niet zonder slag of stoot. De chauffeur leverde de tv, telde het geld 2 x en belt me doodleuk op, een uur later. Volgens hem had ik toch 100 euro te weinig betaald. Hij had het geld, na het 2 x geteld te hebben, in een envelop gedaan, zodat hij het op die manier kon vervoeren.
Hij maakte ergens een stop en ging het geld nogmaals tellen; toen was er ineens 100 euro weg. Hij vroeg mij dus of ik die 100 euro nog ff bij wilde betalen, want anders werd het van zijn salaris ingehouden.:rolleyes:
Dat kan hij dus mooi op zijn buik schrijven.

TV is vandaag binnen gekomen. Hij is wel erg groot, dus dat is wel even wennen. Het beeld was in het begin wat korrelig, maar wordt nu steeds mooier. Ik vind het een goede aankoop, al had een iets kleiner formaat op het eerste gezicht mooier geweest, denk ik.
We gaan hem nu ophangen, zodat hij hopelijk wat beter past, qua grootte.

Overigens ging de levering niet zonder slag of stoot. De chauffeur leverde de tv, telde het geld 2 x en belt me doodleuk op, een uur later. Volgens hem had ik toch 100 euro te weinig betaald. Hij had het geld, na het 2 x geteld te hebben, in een envelop gedaan, zodat hij het op die manier kon vervoeren.
Hij maakte ergens een stop en ging het geld nogmaals tellen; toen was er ineens 100 euro weg. Hij vroeg mij dus of ik die 100 euro nog ff bij wilde betalen, want anders werd het van zijn salaris ingehouden.:rolleyes:
Dat kan hij dus mooi op zijn buik schrijven.
inderdaad, handtekening is handtekening ;) absoluut niet gaan lappen!

Waarvoor zijn die kettlebelts eigelijk, hoe/wat train je ermee

Moeilijk om te tonen daarom maar een before-pic:p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven