Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
feest? Ben je dj of zo?![]()
Pioneer HDJ-2000MK-s, perfecte over-ear headphones! Geweldige kwaliteit voor hoever ik hem heb kunnen testen. Kan niet wachten tot ik ze de eerste keer op kan zetten tijdens een feest....![]()
feest? Ben je dj of zo?
Ik ben eigenlijk al lang op zoek naar een goede koptelefoon om films te kijken.
Wat voor genre draai je?Ja DJ’en is een uit de hand gelopen hobby. Draai nu om de week zo onderhand en kan zo mijn apparatuur (makkelijk) bekostigen. Deze koptelefoon is wel echt bedoeld voor het draaien als ik de reviews mag geloven. Wat ik zelf gemerkt heb tot nu toe is dat hij zeker een goede bass heeft maar eigenlijk is het hele spectrum goed. Het zijn over-ear headphones en je hoort dus echt vrijwel geen omgevingsgeluid meer. Ik heb hem nog niet heel lang opgehad, maar hij zat erg comfortabel en ook dat lees je overal terug. Mijn oude (ook Pioneer) werden na een paar uur draaien irritant, dat zou met deze verholpen moeten zijn.
Klinkt goed. Wat aanraders op spotify? Liefst mixjes?Kan in principe alles, maar mijn voorkeur ligt bij tech house, house, deephouse, Ibiza lounge.
Heb de laatste paar keren oude disco moeten draaien en dit was eigenlijk ook leuk om te doen. Zit ook een lekkere beat in en is goed te beat-mixen.
voor de zombie apocalypse?
Daryl nog nooit bezig gezien? Aha...Slechtste wapen ooit daarvoor.
Kruisbogen zijn geen klote waard in ne zombie apocalypse.
Mixtapes van Dennis Kruissen zijn echt top:Klinkt goed. Wat aanraders op spotify? Liefst mixjes?