Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

80E2EB0A-A46B-497B-BFF0-FB736770AF7F.jpeg

Van @HillR gekregen :heart:

Houten vloer? Wat lieeeeeef :D

• Like
Waarderingen: Vonk
Wat is die bult op je kuit dan? :p

• Like
Waarderingen: Vonk
Ben ook opzoek naar nieuw paar, weet niet zo goed wat. Zie niet echt wat tofs in de verkoop.

Jewels ook wel tof, maar meeste al weg :(

edit: moest in airmax topic

Laatst bewerkt:
Na 6 jaar weleens toe aan een nieuwe speaker voor op vakantie. Dus de oude moet eindelijk het veld ruimen na jaren trouwe dienst.

404916.jpg

Eigenlijk wilde ik een veel duurdere, maar na goed zoeken en reviews lezen is dit een koopje in vergelijking tot wat ik in eerste instantie wilde kopen. Soms, heel soms wint verstand het nog bij online aankopen :roflol:

Fresh 'n Rebel Rockbox 3 Zwart

Na 6 jaar weleens toe aan een nieuwe speaker voor op vakantie. Dus de oude moet eindelijk het veld ruimen na jaren trouwe dienst.

404916.jpg

Eigenlijk wilde ik een veel duurdere, maar na goed zoeken en reviews lezen is dit een koopje in vergelijking tot wat ik in eerste instantie wilde kopen. Soms, heel soms wint verstand het nog bij online aankopen :roflol:

Fresh 'n Rebel Rockbox 3 Zwart

Je sjouwt je wel de pestpokke op vakantie! :D

upload_2018-6-8_14-7-35.png

Ik ga daar een beetje mee curlen natuurlijk :flexbiceps:

Nee is gewoon voor in de suite zodat we daar een beetje deftige muziek hebben en de buren kunnen irriteren :cool:

Tis een mooi apparaatje hoor. Gewicht komt waarschijnlijk doordat er een kwalitatief goede speaker(s) in zit...dus dat laatste moet lukken! Lekker beetje knallen op vakantie is nooit verkeerd :rocker2:

Tis een mooi apparaatje hoor. Gewicht komt waarschijnlijk doordat er een kwalitatief goede speaker(s) in zit...dus dat laatste moet lukken! Lekker beetje knallen op vakantie is nooit verkeerd :rocker2:

Ja precies dat dacht ik ook en na tientallen apparaten vergeleken te hebben, kwam deze er (zeker voor deze prijs) zeer goed uit. En dat @HillR dan maar wat minder kleding in de koffer moet meenemen neem ik voor lief :engel:

Vorig jaar zat er een stel ouderen (gok ergens in de 50 - twee mannen 1 vrouw) in een appartement tegenover ons. En als ik dan langsliep dan was het van; dat is die brede weer van die snoeiharde techno :roflol: Op z'n Brabants :haha: Mooie memories.

Waar maak je 1 TB vol aan dan?
Enkel muziek is al bijna 1tb. Back-up van vakantie fotos etc. zijn ook wel ettelijke gb's...
Dan heb ik nog paar TB's aan series / films, en als ik bestanden wil wisselen tussen laptop <-> desktop is een wat grotere externe hd geen overbodige luxe.

On-topic:
Gisteren goeie 2dehands deal gevonden voor een nieuwe GPU.
MSI RX580 8gb ter vervanging van een 8 jaar oude gtx 570
IMG_6157.JPG IMG_6160.JPG

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven