- Waardering
- 3.522
Is het toch niet de folding variant geworden? Ziet er goed uit met die kleuren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Superzwaar, maar heerlijk om te doen, als ik het zou kunnen.Een GHD van Barbarian bij @Fitness Seller.
Net even geprobeerd, wat een *}%*~ oefening is de GHR zeg, maar ja alleen doen wat je leuk vind is niet de beste keuze.
![]()
Gefeliciteerd met je 40e verjaardag ouwe rukker tEen GHD van Barbarian bij @Fitness Seller.
Net even geprobeerd, wat een *}%*~ oefening is de GHR zeg, maar ja alleen doen wat je leuk vind is niet de beste keuze.
![]()
Vet design wel. Heb deze en nog een oude zwarte ergens in de kast.
![]()
Zag dat je jarig bent)
Origineel....Vet design wel. Heb deze en nog een oude zwarte ergens in de kast.
![]()
Je moet lekker dragen wat je lekker vindt, maar Boss bottled, JP Gaultier en One Million komen me echt de neus uit, daar loopt half Nederland mee rond.Waarom moet het beslist origineel? Het is gewoon een goede parfum.]
Snap je punt, maar je mag best wel eens iets kopen als het echt goed is.
Je moet lekker dragen wat je lekker vindt, maar Boss bottled, JP Gaultier en One Million komen me echt de neus uit, daar loopt half Nederland mee rond.
Ik heb geen top drie, maar de drie die ik het vaakst draag zijn Givenchy - Play, Gucci - Guilty en Dior - Homme.Op zich ook wel begrijpelijk eigenlijk wat is jou top 3 dan?