- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Ik vind mooi
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind mooi
Ik heb geen top drie, maar de drie die ik het vaakst draag zijn Givenchy - Play, Gucci - Guilty en Dior - Homme.
Dan is Dior - Homme misschien wat voor je.Parfum is binnen en ruikt goed. Maar ben toch meer fan van de houtige & kruidige geuren, deze is heel erg fruitig.

. Knap en nerd!Moet er niet aan denken met dit weer te gamen. Vroeger had ik het wel 40 graden op me kamer. Pc aan ps4 aan hd-pvr aan voor opnemen. Die PlayStation ging me tekeer niet normaal haha.
Ik hoop dat je hem niet zelf in elkaar zet. Anders ben ik verliefd. Knap en nerd!
Nerd? Als je een stekker in het stopcontact kan stoppen, dan kan je ook zo’n pc “bouwen”. Zieke plug ‘n play, het is niet alsof je zelf een chip op het moederbord moet gaan solderen oid
sorry.Welkom wat zijn je doelen grNerd? Als je een stekker in het stopcontact kan stoppen, dan kan je ook zo’n pc “bouwen”. Zieke plug ‘n play, het is niet alsof je zelf een chip op het moederbord moet gaan solderen oid