- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Wanneer het ladies only is, ben een beetje klaar met de mannen.
Dan kan je eindelijk je handtassen showen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wanneer het ladies only is, ben een beetje klaar met de mannen.
Je bedoelt m'n roze B&F-bidon?

Kun jij misschien een How you do it video maken om ons wat instructies te geven over je technische kennis

Als belg heb ik me enkele jaren geleden qwerty 'aangeleerd' (US Int. layout).
Voor engels te typen is het beter, en je hebt zoveel meer keuze van toetsenborden (gebruik zelf 60% bordjes). Voor enkele nederlandse woorden (trema's etc. moet je wel even layout veranderen (snel switchen door windows toets + spatie).
Voordeel van compacte toetsenborden is dat de muis een stuk centraler kan, wat veel vriendelijker is voor de schouder.
.Ahh ze maken het tegenwoordig vrouwvriendelijk.
Chill toetsenbordje wel.
Merk echt verschil voor je schouder? Ik heb er wel eens over nagedacht zo'n ergonomische muis te halen maar dat ziet er ook niet echt lekker uit om mee te werken.
Hoelang heb je daarover gedaan? Heeft me maanden gekost om te leren typen (QWERTY), en ik vrees dat dat zo enorm vastgeroest zit in m'n hersenen dat het minstens zo lang gaat duren om over te stappen op een andere toetsenbordindeling. Zou gerust op DVORAK-indeling willen overstappen.Als belg heb ik me enkele jaren geleden qwerty 'aangeleerd' (US Int. layout).
Voor engels te typen is het beter, en je hebt zoveel meer keuze van toetsenborden (gebruik zelf 60% bordjes). Voor enkele nederlandse woorden (trema's etc. moet je wel even layout veranderen (snel switchen door windows toets + spatie).
Voordeel van compacte toetsenborden is dat de muis een stuk centraler kan, wat veel vriendelijker is voor de schouder.
Maar wat speel je voor games,je gaat mij niet vertellen dat je geen games speeltHahaha zeker
En ja heel happy mee. Kan ik weer wat jaartjes mee doen hopelijk!
Hoelang heb je daarover gedaan? Heeft me maanden gekost om te leren typen (QWERTY), en ik vrees dat dat zo enorm vastgeroest zit in m'n hersenen dat het minstens zo lang gaat duren om over te stappen op een andere toetsenbordindeling. Zou gerust op DVORAK-indeling willen overstappen.
DVORAK zou inderdaad ideaal zijn. Eigenlijk is het achterlijk conservatief dat we nog steeds QWERTY-toetsenborden hanteren en het heeft totaal geen meerwaarde meer, behalve dat iedereen het gewend is, maar is een slecht excuus (niet aan willen passen is immers een teken van zwakte).Hoelang heb je daarover gedaan? Heeft me maanden gekost om te leren typen (QWERTY), en ik vrees dat dat zo enorm vastgeroest zit in m'n hersenen dat het minstens zo lang gaat duren om over te stappen op een andere toetsenbordindeling. Zou gerust op DVORAK-indeling willen overstappen.