- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal mijn ketting dan ook maar even showen ...
Die nu al stuk is , hahahaha
Maar ik kan hem maken dus niets aan het handje ..
[img=http://img48.imageshack.us/img48/7749/1001379fz2.jpg]
Ben er ff uit met posten van pica`s, maar zoals ge ziet .Pic werkt ook niet, aiai, je gaat een slechte periode tegemoet!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Brooks Adrenalin 7 hardloopschoenen.
Moet ze eerst nog binnen krijgen. Maar denk dat het wel fijne schoenen zijn, 1 van de best verkochte modellen.
Hoe duur waren ze?
Ze zien er goed uit, asics vind ik ook wel lekker lopen btw..
Idd, het is de eerste laptop met SLI. Dezelfde laptop kost in de VS rond de $4.500+, dus je zal wel een andere bedoelen.![]()
Ik vind 2 uur ook te weinig, daarom heb ik er een extra batterij bij besteld.

Chille telefoon gekocht, jammer dat de batterij duur wat kort is, maar voor de rest een top gsm.

Mooi! Ik haal eind december/begin januari zijn opvolger.![]()

De 8gb versie zeker
Hoop dat die batterij igg wel langer meegaat dan deze man, sjezus.
Koop ik de batterij van die 8gb versie wel als die wat meer mAh heeft. Deze zit op 950mAh, maar daar hadden ze beter een batterij van 1400mAh in kunnen zetten.
Die Viewty is ook echt gruwelijk, maar vond hem te duur. Deze kreeg ik gratis bij 2 jarig abbo van 20,- eerste jaar 30,- 2de jaar.
heb hem namelijk nu gratis bij een 2 jarig orange 25 euro abbo 1e jaar 12,50 p/m. En met gratis 1gb geheugenkaart. Zonet ook mail gehad van de shop met track en trace nummer. Morgen is die in huis volgens hun 
moet je zoeken tot je wat goeds hebt gevondenheb hem namelijk nu gratis bij een 2 jarig orange 25 euro abbo 1e jaar 12,50 p/m. En met gratis 1gb geheugenkaart. Zonet ook mail gehad van de shop met track en trace nummer. Morgen is die in huis volgens hun
![]()