MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Wat is er mis met SLI in een laptop?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Brooks Adrenalin 7 hardloopschoenen.

Ik zal mijn ketting dan ook maar even showen ...
Die nu al stuk is , hahahaha
Maar ik kan hem maken dus niets aan het handje ..
100_1379.jpg

Idd, het is de eerste laptop met SLI. Dezelfde laptop kost in de VS rond de $4.500+, dus je zal wel een andere bedoelen. :D
Ik vind 2 uur ook te weinig, daarom heb ik er een extra batterij bij besteld.

SLI laptops zijn er al wat langer, vriend van me heeft een Alienware met SLI :)

Laatst bewerkt:

Chille telefoon gekocht, jammer dat de batterij duur wat kort is, maar voor de rest een top gsm.

Mooi! Ik haal eind december/begin januari zijn opvolger. :D

De 8gb versie zeker :D

Hoop dat die batterij igg wel langer meegaat dan deze man, sjezus. :D
Koop ik de batterij van die 8gb versie wel als die wat meer mAh heeft. Deze zit op 950mAh, maar daar hadden ze beter een batterij van 1400mAh in kunnen zetten.

Die Viewty is ook echt gruwelijk, maar vond hem te duur. Deze kreeg ik gratis bij 2 jarig abbo van 20,- eerste jaar 30,- 2de jaar.

De 8gb versie zeker :D

Hoop dat die batterij igg wel langer meegaat dan deze man, sjezus. :D
Koop ik de batterij van die 8gb versie wel als die wat meer mAh heeft. Deze zit op 950mAh, maar daar hadden ze beter een batterij van 1400mAh in kunnen zetten.

Die Viewty is ook echt gruwelijk, maar vond hem te duur. Deze kreeg ik gratis bij 2 jarig abbo van 20,- eerste jaar 30,- 2de jaar.

moet je zoeken tot je wat goeds hebt gevonden ;) heb hem namelijk nu gratis bij een 2 jarig orange 25 euro abbo 1e jaar 12,50 p/m. En met gratis 1gb geheugenkaart. Zonet ook mail gehad van de shop met track en trace nummer. Morgen is die in huis volgens hun :D

moet je zoeken tot je wat goeds hebt gevonden ;) heb hem namelijk nu gratis bij een 2 jarig orange 25 euro abbo 1e jaar 12,50 p/m. En met gratis 1gb geheugenkaart. Zonet ook mail gehad van de shop met track en trace nummer. Morgen is die in huis volgens hun :D

Beter dan, maar hou het nu toch bij mijn n95 :)

Na een beetje zeuren bij Vodafone voor 35 euro plus korting op 2-jarig abbo:

Nokia N95 :)

Toch geen HTC dus, is net wat te groot, en nadruk ligt toch echt op praktische bruikbaarheid.

Helaas dat koppelverkoop hier verboden is in Belgie:(

Terug
Naar boven