Hans_i
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.131
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cool. Laat je nog even weten hoe hij bevalt? Mijn vrouw wil namelijk ook een nieuwe Air. Degene die ze nu heeft is aan vervanging toe.
btw waarom heb je 16 gig? Gebruik je hem voor speciale applicaties oid?
Of elke jaar de nieuwste kopen en je oude verkopen zoals ik doe. Maar ik gebruik mijn telefoon dan ook super veel voor mijn werk.
Maar aan duurdere fotoapparatuur heb je ook daadwerkelijk iets aan een duurdere telefoon in de meeste gevallen niet.
Of elke jaar de nieuwste kopen en je oude verkopen zoals ik doe. Maar ik gebruik mijn telefoon dan ook super veel voor mijn werk.
Dit principe zou ik op de meerdere dingen moeten toepassen, in the long run scheelt dit zelfs geld. Moet hiervoor alleen wat zuiniger leren worden op mijn spullen.

Toekomst bestendig omdat apple een waardeloos bedrijf is geworden om hardware achteraf te upgraden.Niet echt speciale applicaties, maar wel meerdere applicaties tegelijkertijd waarschijnlijk. Dan is het toch beter om 16G te hebben. Zal je zeker laten weten hoe hij bevalt.![]()
Ik bel, whatsapp, internet en kijk net zo goed op mijn iPhone SE YouTube als op een veel duurdere iPhone, maar met duurdere fotoapparatuur kan ik betere foto’s maken dan met mijn Canon EOS 400D.
Op jouw iphone SE kan je de kwaliteit van de foto's niet zien, het beeldscherm heeft simpelweg de resolutie en kleurweergave niet.
Met QHD oled in BVB de S9 kan dat wel.
Een S9 heeft ook gewoon opslag, splitscreen weergave, always on display, pittig degelijke camera(zie mijn topic), aanzienlijk betere SOC ect ect.
Prime dat jij dat niet nodig vind, net als dat ik de camera van mijn S9+ prima vind voor 99% van mijn fotografie behoeften.
Maar om nou te zeggen dat een Iphone SE net zo goed of functioneel is is gewoon BS.
Op jouw iphone SE kan je de kwaliteit van de foto's niet zien, het beeldscherm heeft simpelweg de resolutie en kleurweergave niet.
Met QHD oled in BVB de S9 kan dat wel.
Een S9 heeft ook gewoon opslag, splitscreen weergave, always on display, pittig degelijke camera(zie mijn topic), aanzienlijk betere SOC ect ect.
Prime dat jij dat niet nodig vind, net als dat ik de camera van mijn S9+ prima vind voor 99% van mijn fotografie behoeften.
Maar om nou te zeggen dat een Iphone SE net zo goed of functioneel is is gewoon BS.
een telefoon camera als kwaliteit beschouwen vs. een spiegelreflex camera.
een telefoon camera als kwaliteit beschouwen vs. een spiegelreflex camera.

Bull, de iso van die schijt telefoon camera's gaat enorm omhoog lekker genieten van al je ruis.Als je geen full-frame hebt en of knappe lensen.. maak je soms met de huidige telefoons van tegenwoordig in wat donkere ruimtes betere foto's als dat je met een "standaard" camera maakt