Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mijn collectie. Exclusief leatherman in de auto en 3 messen op het werk. En exclusief bijlen,warhammer,mace en machetes.
20181110_102359.jpg
20181110_102426.jpg
20181110_102433.jpg
20181110_102441.jpg

1 mes is genoeg toch?

• Like
Waarderingen: BB_
Doe mij maar "Met het mes op tafel". Best een leuke quiz, ondanks dat Joost Prinsen ermee is gekapt.

Duidelijk een lesje ‘How to protect your virginity‘ op de laatste pagina’s

Hoe goed zijn de messen van een leatherman? Ik zit er aan te denken om binnenkort een leatherman skeletool te kopen.

Hoe goed zijn de messen van een leatherman? Ik zit er aan te denken om binnenkort een leatherman skeletool te kopen.

Erg mooie multitools.

Kwa kwaliteit zou ik ze wat onder de mutitools van Victorinox zetten, maar ze kosten wat minder en hebben imo een beter design in general.

De wave zou ik de beste multitool op de markt noemen.

Ik vind ze goed zowel de straight als de serrated edge. Maar bedoel je de tool in zn geheel of bedoel je echt de messen?

Ik heb de surge met extra bits en bit extender. Heel tevreden over.

Laatst bewerkt:
Ik heb een leatherman en ben er zeer over te spreken. Het is ook het enige mes / multitool die ik heb en gebruik, ben verder niet zo'n klusser. Op het werk (ik heb enkel een kantoorbaan, maar wel een leidinggevende functie gehad binnen het helikopteronderhoud) is onder de monteurs een Leatherman een 'must have' en erg geliefd.
Bij de politie (in ieder geval als hoofdagent) krijg je standaard een Leatherman.

Ik heb nooit begrepen waarom mensen een godsvermogen uitgeven omdat ze zo nodig de nieuwste mobiel moeten hebben. Een model van 1 of 2 jaar oud kan je praktisch alles mee en bespaart je zo veel geld.

Ik heb nooit begrepen waarom mensen een godsvermogen uitgeven omdat ze zo nodig de nieuwste mobiel moeten hebben. Een model van 1 of 2 jaar oud kan je praktisch alles mee en bespaart je zo veel geld.

+ 1000 euro voor een gsm... niet voor mij weggelegd :o

Ik betaal € 0 en neem een abonnement van max. € 20 p/m. Na 1 of 2 jaar simlock vrij en een abonnement van € 8 p/m. :D

Dan betaal je nog steeds dezelfde prijs alleen in termijnen. Na die 1 of 2 jaar heb je precies dezelfde prijs betaald met het telefoonabonnement.

Dan betaal je nog steeds dezelfde prijs alleen in termijnen. Na die 1 of 2 jaar heb je precies dezelfde prijs betaald met het telefoonabonnement.
Onzin, als ik € 20 p/m betaal en een abonnement van 1 jaar heb, heb ik in 1 jaar tijd € 240 betaald. Die toestellen die ik hier voorbij zie komen kosten los al een vermogen. Daarnaast heb je als je los een toestel koopt meer kosten, want moet je daarnaast nog een abonnement afsluiten en ben je doorgaans veel meer kwijt dan enkel een abonnement zonder bij te hoeven betalen. Als je niets wil bijbetalen, zijn met zo'n nieuw toestel je abonnementskosten p/m gruwelijk hoog. Maar ja, ieder zijn ding, ik ken ook genoeg mensen die er ieder weekend in de kroeg > € 100 doorheen jassen.
Ik ben niet zo materialistisch en ook niet van het geld over de balk smijten. :D

Ben je van het oppotten of van het niet verdienen?

Terug
Naar boven