MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Wat is dat toch in NL met abbo's en dan een gratis gsm?
Wat zijn de voorwaarden?

Wat zijn de voorwaarden?

2 jaar en dan betaal je b.v. 20,- per maand krijg je 180 belminuten voor en dan je mobiel gratis.

Voorwaarde dat je er wel 2 jaar aan vast zit. Hoewel je ook 1 jarige abbonementen hebt.

Ik snap dat niet in belgie, ik ga toch niet 600,- voor een N95 betalen en dan nog elke maand me prepay, word lekker duur dan.

Lekker is dat..

@Zelda: Heb net gelezen dat Nokia bezig is met een batterij die wat langer meegaat dan deze, dus mij benieuwen wanneer die komt en wat ie moet gaan kosten...

Hmm op zich wel handig maar ik heb een autolader en met deze nieuwe telefoon een stuk of drie gewone laders dus komt goed. :D

Wat zijn de voorwaarden?

In mijn geval een verlenging van mijn 50 euro abbonement (450 belminuten/sms per maand) met 2 jaar, plus dat ik voor 9,50 per maand onbeperkt intenet erbij heb genomen. En daar krijg ik de eerste 8 maanden dan weer korting op.

Het schijnt dat die koppelverkoop uiteindelijk wordt afgeschaft trouwens, maar dat hoor ik nu al zo lang dat ik niet weet of ik het moet geloven.

Hoeveel betaal je in België eigenlijk dan voor een abbonement zonder telefoon?

PS: Iemand nog interesse in een tweedehands N70? :D

Hmm op zich wel handig maar ik heb een autolader en met deze nieuwe telefoon een stuk of drie gewone laders dus komt goed. :D

In mijn geval een verlenging van mijn 50 euro abbonement (450 belminuten/sms per maand) met 2 jaar, plus dat ik voor 9,50 per maand onbeperkt intenet erbij heb genomen. En daar krijg ik de eerste 8 maanden dan weer korting op.

Het schijnt dat die koppelverkoop uiteindelijk wordt afgeschaft trouwens, maar dat hoor ik nu al zo lang dat ik niet weet of ik het moet geloven.

Hoeveel betaal je in België eigenlijk dan voor een abbonement zonder telefoon?

PS: Iemand nog interesse in een tweedehands N70? :D

Ja heb ook internet onbepertk erbij genomen, wel handig soms.

De 8gb versie zeker :D

Hoop dat die batterij igg wel langer meegaat dan deze man, sjezus. :D
Koop ik de batterij van die 8gb versie wel als die wat meer mAh heeft. Deze zit op 950mAh, maar daar hadden ze beter een batterij van 1400mAh in kunnen zetten.

Die Viewty is ook echt gruwelijk, maar vond hem te duur. Deze kreeg ik gratis bij 2 jarig abbo van 20,- eerste jaar 30,- 2de jaar.

Zit een 1200mAh batterij in, dus die gaat wat langer mee. Als het goed is.:D

Wat zijn de voorwaarden?

2 jaar en dan betaal je b.v. 20,- per maand krijg je 180 belminuten voor en dan je mobiel gratis.

Voorwaarde dat je er wel 2 jaar aan vast zit. Hoewel je ook 1 jarige abbonementen hebt.

Ik snap dat niet in belgie, ik ga toch niet 600,- voor een N95 betalen en dan nog elke maand me prepay, word lekker duur dan.

Ik doe echt niet aan tweejarige abo's, heb tot nu toe elke keer (drie keer ofzo) gewoon een gratis telefoon gekregen bij een éénjarig abonnement.

Uiteindelijk betaal je je tel. gewoon (onbewust) terug (ja toch?) omdat de abonnementskosten/belkosten bestwel hoog zijn. Als je bijvoorbeeld SIM-only neemt (dus alleen een SIM-kaart met abo, géén nieuwe telefoon erbij) betaal je veel minder per maand.

Uiteindelijk betaal je je tel. gewoon (onbewust) terug (ja toch?) omdat de abonnementskosten/belkosten bestwel hoog zijn. Als je bijvoorbeeld SIM-only neemt (dus alleen een SIM-kaart met abbo, géén nieuwe telefoon erbij) betaal je veel minder per maand.

Exact :thumbs: Heb het ook zo gedaan. Sim-only abo'tje van 450 minuten voor 2 tientjes per maand, vet relaxt! heb dan wel een redelijk leuk telefoontje erbij gekocht maar die uitgave ben ik toch vergeten na een paar weken ;)

Ik doe echt niet aan tweejarige abo's, heb tot nu toe elke keer (drie keer ofzo) gewoon een gratis telefoon gekregen bij een éénjarig abonnement.

Uiteindelijk betaal je je tel. gewoon (onbewust) terug (ja toch?) omdat de abonnementskosten/belkosten bestwel hoog zijn. Als je bijvoorbeeld SIM-only neemt (dus alleen een SIM-kaart met abo, géén nieuwe telefoon erbij) betaal je veel minder per maand.

Ieder zijn ding. Ik heb liever elke twee jaar een state-of-the-art toestel dan elk jaar opnieuw een cheap ass ding. :)

Exact :thumbs: Heb het ook zo gedaan. Sim-only abo'tje van 450 minuten voor 2 tientjes per maand, vet relaxt! heb dan wel een redelijk leuk telefoontje erbij gekocht maar die uitgave ben ik toch vergeten na een paar weken ;)

Het is lood om oud ijzer. Of je nou een bedrag in één keer betaalt of het uitspreidt over je abbonementsduur, uiteindelijk betaal je hetzelfde.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

x3

Ieder zijn ding. Ik heb liever elke twee jaar een state-of-the-art toestel dan elk jaar opnieuw een cheap ass ding. :)

Paar maanden wachten en je hebt meestal nog steeds state-of-the-art maar dan bij een 1 jaar abbo. Meeste nieuwe toestellen komen rond het einde van het jaar uit en die pik je in maart/april op voor aanzienlijk lagere prijzen.

Het is lood om oud ijzer. Of je nou een bedrag in één keer betaalt of het uitspreidt over je abbonementsduur, uiteindelijk betaal je hetzelfde.

Yep dat maakt amper wat uit en afhankelijk van belgedrag kan je bij een goede combo zelfs goedkoper uit zijn dan bij een sim only en los toestel

Paar maanden wachten en je hebt meestal nog steeds state-of-the-art maar dan bij een 1 jaar abbo. Meeste nieuwe toestellen komen rond het einde van het jaar uit en die pik je in maart/april op voor aanzienlijk lagere prijzen.

Wachten is altijd goedkoop in gadget-land. :) De N95 is al meer dan een half jaar op de markt, maar nu was voor mij het moment om te kopen, ondanks dat hij nog niet eens helemaal gratis was bij een 2-jarig abbo. Je moet op een gegeven de afweging maken, en wat ook hielp is dat mijn oude abbonement gewoon is afgelopen. :D Of dit toestel ooit nog gratis wordt bij een 1 jarig abbo weet ik niet gezien de prijsklasse, maar hett zal iig nog wel even duren, en bovendien vind ik het niet erg een toestel 2 jaar te gebruiken.

Yep dat maakt amper wat uit en afhankelijk van belgedrag kan je bij een goede combo zelfs goedkoper uit zijn dan bij een sim only en los toestel

Denk het ook, als je een deal in één keer sluit ipv in losse delen valt er meer te onderhandelen.

Ik weet niet hoeveel abonnementen kosten in BE, ik heb prepaid.
Maar dit klinkt wel erg leuk, abonnement voor 2 jaar, en een gratis mobieltje.

Ik weet niet hoeveel abonnementen kosten in BE, ik heb prepaid.
Maar dit klinkt wel erg leuk, abonnement voor 2 jaar, en een gratis mobieltje.

In Belgie zit het wel iets anders in elkaar. Door een verbod op koppelverkoop werken ze hier niet abbonomenten.

Je hebt de keuze tussen Prepaid kaarten en abonnement, die onafhankelijk zijn van je toestel. Je abonnement is gewoon: je betaalt wat je verbruikt, geen vast bedrag.

Hier kan je dus ieder GSM-toestel kopen die je wilt. Als de iPhone hier uitkomt, zal die wss 600€+ kosten.

:roflol:

Terug
Naar boven