MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Na een ruil met @Big Gerard een Watson Gym Equipment 3 inch (7,5 cm) fat bar in huis. Echt schokkend hoe lastig die is voor mijn handen, 1x90 was het zwaarste dat ik net haalde!

IMG_20190413_112947.jpg

IMG_20190413_112947.jpg

Altijd grappig die neerbuigende opmerkingen, over SLK's, Z3/4's, TT's, maar ook Mini's en MX-5'en. Bijna altijd van mannen die er nog nooit ingereden hebben en zelf een C4 Picasso of Verso rijden.
Of gewoon mensen zoals ik die geen reet geven om auto's. Zolang ie maar betrouwbaar en betaalbaar is en ik me zooi erin kwijt kan. Alhoewel ik ook wel even twijfelde na een proefrit in een Mazda 6, maar toch maar voor de 323 gegaan. Rijd er nu 3 jaar met veel plezier in. :)

De rest rijdt ook prima maar de bestuurders zijn wel echt vaak de stereotype geblondeerde dames ‘kapsters’. Doet verder niets af aan de kwaliteit of het rijplezier.

Zo heb ik die opmerking nog nooit geïnterpreteerd.

Of gewoon mensen zoals ik die geen reet geven om auto's. Zolang ie maar betrouwbaar en betaalbaar is en ik me zooi erin kwijt kan. Alhoewel ik ook wel even twijfelde na een proefrit in een Mazda 6, maar toch maar voor de 323 gegaan. Rijd er nu 3 jaar met veel plezier in. :)

Maar ik denk dat jij dan ook geen auto’s catagoriseert als kappersauto oid.

Heb je 323F GT 2.5 v6?

Mooi man, wat is die 50mm axle voor bar die je daar hebt liggen?
Heb je de atx niet meer?
Die 50 mm is van Strengthshop. Vanwege de knurling is dat nu mijn goto voor overhead werk omdat ik nu suicide grip gebruik (polsblessure). De ATX fat bar ligt bij Robin B.

Die 50 mm is van Strengthshop. Vanwege de knurling is dat nu mijn goto voor overhead werk omdat ik nu suicide grip gebruik (polsblessure). De ATX fat bar ligt bij Robin B.
Robin uit Papendrecht, die ook een paar keer bij jou heeft getraind. Heb de ATX bij hem gelegd een tijd terug voor een wedstrijdvoorbereiding. Ik raakte geblesseerd maar hij gebruikt hem nog, en ik had toch die andere ook al. Moet hem eens bellen im te kijken of hij nog wel traint. ;)

Laatst bewerkt:
Je koopt gewoon alles door elkaar, zolang je het poppetje maar leuk vind.

Je koopt gewoon alles door elkaar, zolang je het poppetje maar leuk vind.
Is allemaal fantasy genre. Komen allemaal voor in die wereld.

Maar het poppetje moet me wel aanspreken.

Figuurlijk hee. Straks denken jullie nog dat ik er gesprekken mee voer.:D

Is allemaal fantasy genre. Komen allemaal voor in die wereld.

Maar het poppetje moet me wel aanspreken.

Figuurlijk hee. Straks denken jullie nog dat ik er gesprekken mee voer.:D
Figuurlijk :rolfol:
Hoeveel geld schat je dat je hebt gespendeerd aan die speelgoedpoppetjes?

Hoort het niet bij verschillende games?
2 zijn van de reaper bones serie. 1 reaper black series. Zijn gewoon losse miniatuurtjes. Zijn niet van een game. Maar kunnen wel in fanrasy role playing games gebruikt worden. (Dungeons & Dragons,pathfinder e.d.)

De direwolf is een miniatuurtje van de pathfinder serie. Pathfinder heeft wel zelf een rpg spel waarin je die mini eventueel zou kunnen gebruiken. Maar je kan hem evengoed gebruiken in een D&D campaign.

Maar in rpg's hoef je helemaal geen minis te gebruiken. Je kan even goed zonder.
Je hebt in princiepe enkel dobbelstenen nodig ( d4,d6,d8,d10,d12 en d20) d20 enkel als het rpg spel een d20 systeem is.

En je char sheet en potlood. Thats it in princiepe.

Ok, het is niet iets als warhammer.

Ok, het is niet iets als warhammer.
De warhammer miniatuurtjes zitten spelregels bij. En daar heb je legers en warbands e.d. en kan je dus tabletop wargaming doen.

Ik heb ook veel warhammer figuurtjes maar ik speel geen wargames. Verf ze alleen maar.

Speel wel rpg en boardgames.

Net opgepikt.
USER_SCOPED_TEMP_DATA_MSGR_PHOTO_FOR_UPLOAD_1555760146725.jpg_1555760151848.jpeg

• Like
Waarderingen: Bubs
Terug
Naar boven