Fitness Seller

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

20190425_131041.jpg
20190425_131102.jpg

Idee om het topic Johny's nieuwe speeltjes te noemen?? of zijn we dan bang wat er allemaal op komt?

Nou voor de dag ermee Johny

Ehhm...

Ja...

Veel plezier?

Is t bovenste een choker of een pols/enkelband? en heb ik t nou verkeerd of is t onderste van die dingen die je kan gebruiken om je kringspier open te zetten??

Jordaan de gynaecoloog:p

Ik moet eerlijk bekennen ik heb er wel eens naar gezocht online. Maar is geen standaard zoekoptie.

Laatst bewerkt:
Is t bovenste een choker of een pols/enkelband? en heb ik t nou verkeerd of is t onderste van die dingen die je kan gebruiken om je kringspier open te zetten??
Bovenste is mooie bling halsband. (Choker)
Onderste zijn speculums. Of hoe het meervoud ook is.
Gynaecologisch materiaal. Maar je kan er mee openzetten wat je wil. :p

Bovenste is mooie bling halsband. (Choker)
Onderste zijn speculums. Of hoe het meervoud ook is.
Gynaecologisch materiaal. Maar je kan er mee openzetten wat je wil. :p
Is de choker gewoon voor submissiveness of petplay ed? de onderste dacht ik idd wel te weten, maar ik dacht misschien zijn het gewoon een soort tepelklemmen die ik nog niet had gezien:o

Is de choker gewoon voor submissiveness of petplay ed? de onderste dacht ik idd wel te weten, maar ik dacht misschien zijn het gewoon een soort tepelklemmen die ik nog niet had gezien:o
:D

Submissive.

Petplay,ponyplay zegt me niet veel. Tenzij ik van iemand leuk dit verzoek krijg dan zou ik het doen om haar te helpen.

:D

Submissive.

Petplay,ponyplay zegt me niet veel. Tenzij ik van iemand leuk dit verzoek krijg dan zou ik het doen om haar te helpen.
petplay enzo heb ik zelf ook nooit echt begrepen, vind ik zelf een beetje te ver weg gaan van waar het bij mij om zou draaien.

Terug
Naar boven