AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

net binnen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben al ff aan het klote hoe ik het volume van ringtones kan aanpassen. Waar kan i kdat vinden, vage menu structuur!
is dat niet die phone die je krijgt bij een t-mobile abonnement ???

iPhone? Nope, totaal niet:p

Samsung G600!! :)

Vandaag gehaald, heb 'm net uitgepakt enzo, SIM-kaart erin gedaan... moet er nog ff aan wennen. Qua gebruik lijkt ie heel erg op de E900 maar ik kan geen MMS'jes versturen (lukte me niet, geen idee waarom...???) en ik kan maar niet vinden hoe ik m'n bel/sms-toon verander... :o
FF de gebruiksaanwijzing lezen maar.

:-0 flowergirl!!! ik wil em ook :janken:
hij is zo mooi en zo perfect :(

edit: je moet je instellingen nog juist zetten voor mmsjes te kunnen versturen.. even kijken op de website van je provider dus ..
ruilen met de mijne ? :p echt jong.. k*t!!! ik wil em ook!!!! ma ga pas over enkele jaren een nieuwe kopen ... tenzij er ooit een model uitkomt die evenmooi is als de G600 en oneindig veel smsen kan opslaan :D

edit2: en een langere baterijduur en een zaklamp die ipv 15 seconden 30 seconden blijft aan staan :p

:-0 flowergirl!!! ik wil em ook :janken:
hij is zo mooi en zo perfect :(

edit: je moet je instellingen nog juist zetten voor mmsjes te kunnen versturen.. even kijken op de website van je provider dus ..
ruilen met de mijne ? :p echt jong.. k*t!!! ik wil em ook!!!! ma ga pas over enkele jaren een nieuwe kopen ... tenzij er ooit een model uitkomt die evenmooi is als de G600 en oneindig veel smsen kan opslaan :D

edit2: en een langere baterijduur en een zaklamp die ipv 15 seconden 30 seconden blijft aan staan :p

Ik geloof dat 't nu is gelukt met de mmsjes... maar ik weet 't niet zeker. :S

Je kunt alleen de alarmtoon niet veranderen, en het volume ook niet... tenminste, het is mij niet gelukt... echt stom, hij is nu heel zacht, daar word ik echt niet wakker van!! :mad:

Edit: uiteindelijk heb ik 'm door gekregen, hoera!!! (Alarmtonen kun je wél veranderen, volume ook... :o) En hij is perfect! Alleen nog afwachten of m'n mmsjes goed ontvangen worden...

Laatst bewerkt:

Acer Aspire 9423WSMi

160gb versie
17" widescreen

Ik geloof dat 't nu is gelukt met de mmsjes... maar ik weet 't niet zeker. :S

Je kunt alleen de alarmtoon niet veranderen, en het volume ook niet... tenminste, het is mij niet gelukt... echt stom, hij is nu heel zacht, daar word ik echt niet wakker van!! :mad:

Edit: uiteindelijk heb ik 'm door gekregen, hoera!!! (Alarmtonen kun je wél veranderen, volume ook... :o) En hij is perfect! Alleen nog afwachten of m'n mmsjes goed ontvangen worden...

bij mij moest je eerst instellingen -->display -->beldisplay-->lettertype--> en dan op "normaal" zetten alvorens je ringtones kon veranderen enzo..
pfff, wil ook perfectie :(

O ja, een huis dus. Wie biedt er meer? :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

hopelijk ben ik wat vriendelijker in de ochtend nu ik dit ding heb

2paar nieuwe schoene en pull van boss green

(Nike)Bauer - Supreme 990

Teveel naar sterren op het ijs gekeken? :D Snake

Gaan shoppen, had zin in een nieuwe outfit :D:

G-STAR Elwood Heritage Loose

Superdry T-shirt (afgewassen en versleten look)

Marlboro Classics boots:

En nog gewoon een trui met lichtgrijze/donkergrijze horizontale streepjes (vind gn foto op internet)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

HD3870 :rocker:

Vandaag besteld.

LG Viewty Telefoon

lg-viewty.jpg

Superdikke phone met 120fps modus voor video opname, heel gruwelijk :

LG KU990 Viewty review: Eyes wide open - GSMArena.com

Twijfelde tussen N95, Viewty en 6500 Slide... Maar door de knake Nokia slide phone techniek gaat dat slide dingetje los zitten, hoor je irritant geklik. Dus maar de LG Viewty besteld :D

LG Viewty Telefoon

http://www.techshout.com/images/lg-viewty.jpg

Superdikke phone met 120fps modus voor video opname, heel gruwelijk :

LG KU990 Viewty review: Eyes wide open - GSMArena.com

Twijfelde tussen N95, Viewty en 6500 Slide... Maar door de knake Nokia slide phone techniek gaat dat slide dingetje los zitten, hoor je irritant geklik. Dus maar de LG Viewty besteld :D

heb em nu bijna een week ;) super relaxt ding ontdek nog steeds nieuwe dingen :D

Terug
Naar boven