AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Mijn respect voor jullie is groot.

M'n vrouw heeft beloofd uitleg te geven hoe die machines werken. En wat wel en niet mag. Alvorens ze vertrekt op reis.
Haha. Ik kon al strijken en wassen toen ik 12 was. Voordeel van vier vrouwen in huis. Er was niets mis met mijn handen, laten wapperen dus. Ritsen dicht, knopen dicht, kleding binnenstebuiten keren, kleding controleren op papier/ geld etc, bepaald ondergoed in aparte wasnetjes en voor (en na) gebruik de wasmachine controleren bij de rubberen ring.

Alleen op dit gebied wellicht. Kan overigens ook redelijk strijken wel traag (ocd lol). Al sla ik het meeste goed uit na het wassen en strijk het met mijn handen na waardoor bij goed ophangen het strijken amper nog nodig is voor het gros.

Alleen op dit gebied wellicht. Kan overigens ook redelijk strijken. Al sla ik het meeste goed uit na het wassen en strijk het met mijn handen na waardoor bij goed ophangen het strijken amper nog nodig is voor het gros.
Doe je ook personal training?

Ik ben straks een week alleen thuis.
Dat gaat vuurwerk geven...

Sorteer sowieso kleuren, en als je het niet weet doe je gewoon 30 graden en kreukherstellend. Dan centrifugeer je ook niet als een malle. En was met een zo vol mogelijke trommel. Niet dat je het erin moet trappen en dan snel de deur dicht omdat het er anders niet in past, maar ook niet drie shirtjes en een broek als het om fijne/ bonte was gaat. Ik heb drie manden qua kleur en doe beddengoed/ handdoeken/ sportkleding en ondergoed apart.

Sorteer sowieso kleuren, en als je het niet weet doe je gewoon 30 graden en kreukherstellend. Dan centrifugeer je ook niet als een malle. En was met een zo vol mogelijke trommel. Niet dat je het erin moet trappen en dan snel de deur dicht omdat het er anders niet in past, maar ook niet drie shirtjes en een broek.
Is dat een functie kreukherstellend?
Of een methode?

Is dat een functie kreukherstellend?
Meestal een functie. Met als gevolg dat je doorgaans niet boven de 1200 toeren gaat centrifugeren. Hoger is ook zelden nodig en beter voor trommel (zeker als je 'm aardig vol hebt). Heb je kleding van wol laat het maar liggen voor als je partner weer terug is. Doe blauw/zwart bij elkaar, en doe hetzelfde bij wit. Is het licht bevuild kom je meestal, afhankelijk van wasmiddel, met 30 graden weg. Voor wat meer vuil kom je meestal met 40 graden weg. Heb je keuken gedoe, handdoeken, kleding met smerigheid kan je het op 60 graden doen. Gebruik ander wasmiddel voor wit dan voor bonte was. Ik kies zelf voor vloeibaar wasmiddel.

• Like
Waarderingen: 040B
Meestal een functie. Met als gevolg dat je doorgaans niet boven de 1200 toeren gaat centrifugeren. Hoger is ook zelden nodig en beter voor trommel (zeker als je 'm aardig vol hebt). Heb je kleding van wol laat het maar liggen voor als je partner weer terug is. Doe blauw/zwart bij elkaar, en doe hetzelfde bij wit.
Dankjewel.
Ik hoop dat ze terug komt.
Want momenteel lijkt dit next level shit.

Dankjewel.
Ik hoop dat ze terug komt.
Want momenteel lijkt dit next level shit.

Lees de laatste alinea.
7F6E7423-D4B2-414A-B3B0-BCED9FF8789B.jpeg

Een week? Lekker laten liggen tot ze terug is dan :p
Ik was hier maar 1x/week voor ons twee, dus moet lukken :D
Tenzij je een hoop kleine snotters hebt rondlopen natuurlijk :rolleyes:

Als laatste weerwoord mocht het niet lukken.
Goed om een stok achter de deur te hebben.

Ik ben de jongste thuis.
Maar zou toch leuk zijn als ze een proper huisje heeft bij terugkomst...

Je was netjes in de wasmand leggen? :dunno:
Als je overal sokken enzo laat rondslingeren zal het inderdaad niet geapprecieerd worden :roflol:

Je was netjes in de wasmand leggen? :dunno:
Als je overal sokken enzo laat rondslingeren zal het inderdaad niet geapprecieerd worden :roflol:
Bubsie zo erg ben ik nu ook weer niet.
Gewoon zorgen dat m'n lieftallige dame met een gerust hart de deur kan opensteken na haar vakantie.

Laatst bewerkt:
Verwonder me er altijd over dat zoveel mensen wasverzachter gebruiken ipv wat azijn. Geurtje is er toch na een paar uur uit en reteduur.
Doe dit zelf bij donkere was en schoonmaak wasmachine. En in het verleden toen sportkleding nog weleens langer kon blijven liggen liet ik het inweken met scheut azijn.

• Like
Waarderingen: mat
En soda ipv die dure vlekverwijderaars die eigenlijk gewoon bleekwater zijn. :bow2:

Terug
Naar boven