XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

In 14 jaar tijd 3 drogers en 2 wasmachines van Siemens versleten dan nu toch maar een keer Miele proberen.

D372E4F7-8D4F-46ED-8CDC-9CC6C06BDB9F.jpeg
Een droger is i.m.o zonde van je geld, slecht voor je kleding, milieu en portemonnee en overbodig.

Miele is wel top.

Een droger is i.m.o zonde van je geld, slecht voor je kleding, milieu en portemonnee en overbodig.

Miele is wel top.
Als je aangenaam zachte handdoeken, beddengoed, etcetera wil ipv schuurpapier, is een droogkast echt wel een must.
Ik zou persoonlijk niet zonder kunnen.
Miele is inderdaad erg goed. Aankoopprijs weliswaar aan de hogere kant, maar gaat jaren mee.

Miele is wel top.

Wacht maar tot dat je 2 kids hebt en je vrouw en jij zelf allebei werken, waar moet ik de tijd ruimte en energie vandaan halen om mijn was op te hangen?

En het is trouwens een warmtepompdroger met een honingraattrommel, dus energiezuinig en relatief onschuldig voor je was, althans dat zeggen ze. :D

• Like
Waarderingen: 040B
Nice, heerlijke messen.

Altijd een nmr 8 carbon in de keukenla die ik belachelijk schero hou voor kip ect.

Ik heb al een tijdje een No7 die ik weinig gebruik omdat ik goede (keramische) keukenmessen heb, maar laatst een weekje weg op vakantie kwam hij wel goed van pas in het keukentje aangezien daar geen enkel goed mes te bekennen was. Een No7 is wel alleen wat klein, dus nu maar een No10 erbij gekocht. In eerste instantie voor op mijn werk, daar hebben we ook slechte messen en ik kook daar vaak als ik avonddienst heb en hij gaat zeker mee de volgende vakantie. Het is niet het beste keukenmes, maar om nu mijn eigen keukenmessen in een kniveguard mee te nemen gaat me iets te ver.

Miele is wel top.
Zonde van je geld? Elke keer de was ophangen kost tijd en tijd is geld dus ik vind een droger een goede investering.

Als je aangenaam zachte handdoeken, beddengoed, etcetera wil ipv schuurpapier, is een droogkast echt wel een must.
Ik zou persoonlijk niet zonder kunnen.
Miele is inderdaad erg goed. Aankoopprijs weliswaar aan de hogere kant, maar gaat jaren mee.

Klopt, het hakt er wel in, maar het heeft ook zo zijn voordelen. Ze schijnen lang mee te gaan, maar dat moeten de huidige modellen nog maar bewijzen, maar de wasmachine is in elk geval super stil. Zojuist heeft de eerste was al gedraaid terwijl ik even aan het voorslapen was voor mijn nachtdienst en ik heb niets gehoord, dat hoefde ik met mijn vorige wasmachine niet te proberen.

Klopt, het hakt er wel in, maar het heeft ook zo zijn voordelen. Ze schijnen lang mee te gaan, maar dat moeten de huidige modellen nog maar bewijzen, maar de wasmachine is in elk geval super stil. Zojuist heeft de eerste was al gedraaid terwijl ik even aan het voorslapen was voor mijn nachtdienst en ik heb niets gehoord, dat hoefde ik met mijn vorige wasmachine niet te proberen.

Kwaliteit heeft zijn prijs, maar ik denk inderdaad dat je je deze aankoop niet gaat beklagen :)

Ik heb bewust geen Miele gekocht. Een droger die 20 jaar mee gaat zal tegen die tijd toch volledig achterhaald zijn wat betreft functionaliteit en energie verbruik.

Dus beter een die de helft kost en je na 10 jaar vervangt. (Beter voor je portomonee, niet voor het milieu)

Zonde van je geld? Elke keer de was ophangen kost tijd en tijd is geld dus ik vind een droger een goede investering.
De helft van je was is niet geschikt voor de droger. Kijk maar eens op het label van sportkleding en boxershorts bijvoorbeeld.

De helft van je was is niet geschikt voor de droger. Kijk maar eens op het label van sportkleding en boxershorts bijvoorbeeld.

Dat dat er op staat betekent niet dat het niet kan :roflol: Ja, het zal de kwaliteit van de kleding wellicht niet ten goede komen, maar het is niet zo dat het dan na 10x drogen al niet meer te dragen is.. Hier gaan alle sportkleding en boxershorts / handdoeken / boxershorts en het overgrote deel van mijn kleding in de droger.

We hebben dat ding dus sinds een maand, en het is echt de beste aanschaf ever! Ik wilde er niet aan, want vond het zonde van het geld.. maar we hebben 3 langharige katten en dat haar gaat in je kleding, handdoeken enz. zitten. Door dat in de droger te doen zijn ze vrijwel haarloos tegenwoordig en dat is voor beddengoed en handdoeken echt wel ideaal. Daarnaast scheelt het mij echt ongelooflijk veel tijd, niet meer ophangen, daarna opvouwen.. wat een gedoe.

Enige wat er niet in gaat zijn de t-shirts en spijkerbroeken van Pun, want die is wel zuinig op zijn kleding en draagt ook vaak duurdere kleding dan de paupershit die ik voor mijzelf koop :roflol:

Wat @HillR zegt. Hier gaan alle t-shirts, boxershorts, sportkleding en zelfs spijkerbroeken gewoon in de droger. En dat gebeurt al jaren zo. Geen enkele problemen mee gehad.

Eens. Ik was daarnaast ook het meeste op 30gr en let op dat ik niet te veel wasmiddel gebruik. Veel beter. Een droger is wel handig voor handdoeken, lakens etc. En natuurlijk als je geen zin of tijd hebt hebt om de was te hangen.

Wij hadden thuis al 10+ jaar geen droger meer misschien wel langer. Nu ik op mezelf woon heb ik ook geen droger.

Eens. Ik was daarnaast ook het meeste op 30gr en let op dat ik niet te veel wasmiddel gebruik. Veel beter. Een droger is wel handig voor handdoeken, lakens etc. En natuurlijk als je geen zin of tijd hebt hebt om de was te hangen.
Mijn respect voor jullie is groot.

M'n vrouw heeft beloofd uitleg te geven hoe die machines werken. En wat wel en niet mag. Alvorens ze vertrekt op reis.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven