- Waardering
- 22.485
Best wel leerrijk.
Met al deze tips en tricks.
Hopelijk denkt mijn wederhelft niet dat er een andere vrouw in huis was terwijl ze er niet was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best wel leerrijk.

Sodakristallen, lijkt op grof zout en ligt meestal ergens onderaan bij wasproducten. Kost geen hol en samen met azijn goed voor 75% van het huishouden.
Hang tegenwoordig veel (bijna alles) op aan hangers. Dan zie je helemaal niks. Minder gedoe met waslijnen c.q. droogrekken, en droogt mooier. Bijkomend voordeel is dat ik de hangers gelijk in de kast kan hangen waarmee ik dus tijd bespaar.Was ophangen met wasknijpers aan de oksels, dan zie je die 'knepen' niet itt ophangen aan de onder- of bovenkant.
Snap oprecht niet hoe mensen het doen zonder droger. Ondergoed en sokken en handdoeken zijn net karton als je ze gewoon laat drogen.

Mijn wasmand is nu vrijwel leeg 

Goed uitslaan alvorens op te hangen en azijn gebruiken. Ik heb er namelijk geen last van. Misschien speelt kwaliteit vezels ook mee. Handdoeken een beetje hard is m.i. aan te bevelen. Wordt het zachter door azijn en droger, ja dat wel. Maar ik heb een hekel aan zachte handdoeken, van die weke troep welke minder drogen.Snap oprecht niet hoe mensen het doen zonder droger. Ondergoed en sokken en handdoeken zijn net karton als je ze gewoon laat drogen.
Je had een was-droog combi moeten kopen. Dat is ideaal.
Ik vond dat altijd wel meevallen, maar nu ik het verschil merk met de droger.. HEAVEN
Ik vind het nu oprecht leuk om mijn was te doen.. waar ik het eerst altijd tot het weekend bewaarde en dan een hele dag af en aan de wasmachine aanzette en dan in 1x alles ophangen e.d. kijk ik nu door de week al of ik alweer wat kan wassenMijn wasmand is nu vrijwel leeg
Ideaal, wasmachine instellen dat hij 2 uur voordat ik thuiskom de was draait, bij thuiskomst shit in de droger, na het eten opvouwen en KLAAR.
Ja. ik word hier dus echt gewoon vrolijk van, brb posten in wat maakt je dag goed topic![]()
Heb ik ook gehad vroeger.Je had een was-droog combi moeten kopen. Dat is ideaal.
Naar werk aanzetten en wanneer je thuis komt is t droog en klaar om op te vouwen
Hihi kut wassenHeb ik ook gehad vroeger.
Helaas kun je maar de helft van het gewicht drogen dat je kut wassen. Nutteloos dus.
Moet ook gebeuren.

Sodakristallen, lijkt op grof zout en ligt meestal ergens onderaan bij wasproducten. Kost geen hol en samen met azijn goed voor 75% van het huishouden.
Nieuwe kleren een uurtje laten weken in azijnwater. Fixeert de kleuren, gaan minder snel dof worden.
Glazen wassen in azijnwater, dan krijg je die corrosie of kalkaanslag niet van de vaatwasser (als je er de tijd voor en zin in hebt)
Azijn ipv wc-net en dergelijke gebruiken voor het toilet. Ontkalkt als een modderfokker.
Was ophangen met wasknijpers aan de oksels, dan zie je die 'knepen' niet itt ophangen aan de onder- of bovenkant.
Kledij uit wol horizontaal drogen op een badhanddoek, anders rekt de stof uit.
Vuile hemdboord voorbehandelen met haarshampoo en uitspoelen voor je ze in de wasmachine stopt.
Ramen gewoon wassen met klaar water of enkele druppeltjes dreft erin. Geen enkele streep...
Bakplaat vullen met sodaoplossing, kwartiertje laten staan op 200° en je poetst in een minuut je oven schoon...
Frietketel idem; water en soda een tien minuutjes laten borrelen.
Is wel makkelijker om gericht tips te geven :$
Goeie tips.Sodakristallen, lijkt op grof zout en ligt meestal ergens onderaan bij wasproducten. Kost geen hol en samen met azijn goed voor 75% van het huishouden.
Nieuwe kleren een uurtje laten weken in azijnwater. Fixeert de kleuren, gaan minder snel dof worden.
Glazen wassen in azijnwater, dan krijg je die corrosie of kalkaanslag niet van de vaatwasser (als je er de tijd voor en zin in hebt)
Azijn ipv wc-net en dergelijke gebruiken voor het toilet. Ontkalkt als een modderfokker.
Was ophangen met wasknijpers aan de oksels, dan zie je die 'knepen' niet itt ophangen aan de onder- of bovenkant.
Kledij uit wol horizontaal drogen op een badhanddoek, anders rekt de stof uit.
Vuile hemdboord voorbehandelen met haarshampoo en uitspoelen voor je ze in de wasmachine stopt.
Ramen gewoon wassen met klaar water of enkele druppeltjes dreft erin. Geen enkele streep...
Bakplaat vullen met sodaoplossing, kwartiertje laten staan op 200° en je poetst in een minuut je oven schoon...
Frietketel idem; water en soda een tien minuutjes laten borrelen.
Is wel makkelijker om gericht tips te geven :$
Jij bent zeker de vrouw thuis. 
Wie heeft een droge kut? Glijmiddel biedt een oplossing.Heb ik ook gehad vroeger.
Helaas kun je maar de helft van het gewicht drogen dat je kut wassen. Nutteloos dus.
Ik ben theoretisch geschoold en heb 2 linkerhanden, zal het daaraan liggen.Nu de praktijk nog.
Als je in in je poep wordt genomen blijf je maagd.![]()

Tijd bij m'n oma gewoond en daar moest je werken voor je eten

Ik ben zelf een voorstander van Calve pindakaas en de daaropvolgende tongzoen