AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb die kleur kneesleeves zelf ook, alleen dan maat L, ben te buff voor de modepolitie.
Stiff is lekker man, veel fijner dan die normale bij zwaar benchen en squatten.

Zag dat ze sinds deze week ook knee sleeves hebben voor overall gebruik, zijn van 5mm ipv 7mm.


Wat zijn dit dan?

Wrist wraps (polsbandage). Straps worden gebruik om een bar te doen, als onvoldoende grip gehouden kan worden.. Wraps bieden ondersteuning voor de pols.
 
Zag dat ze sinds deze week ook knee sleeves hebben voor overall gebruik, zijn van 5mm ipv 7mm.

Klopt, had ze ook gezien maar mijn vriendin en ik doen enkel powerlifting en hebben dus meer profijt bij een dikkere sleeve
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Straps hebben ze niet.
Belt zou ik niet doen, een riem van 50 euro volstaat ook voor jouw doelen en trainingen ipv 250 euro.
Oke, bedankt voor je feedback. Momenteel kan ik gratis gebruik maken van de belt in de gym, dus nog geen noodzaak. Ik merk dat de XXL-straps toch nog wegglijden bij Rack Pulls vanaf 200 kg.
 
Gebruik je ze dan wel goed?
Ik had laatst het idee dat het aan te BB (knurling) lag, want het was voor het eerst dat ik hier last van had. Ik had wel een setje oudere straps (die ik normaal niet meer gebruik), dus mogelijk lag het ook hieraan. Ik zie niet zozeer in hoe ik ze opeens fout kan gebruiken, zeker niet aangezien ik niet voor het eerst straps gebruik.
 
Ik had laatst het idee dat het aan te BB (knurling) lag, want het was voor het eerst dat ik hier last van had. Ik had wel een setje oudere straps (die ik normaal niet meer gebruik), dus mogelijk lag het ook hieraan. Ik zie niet zozeer in hoe ik ze opeens fout kan gebruiken, zeker niet aangezien ik niet voor het eerst straps gebruik.

Liquid chalk gebruiken een optie? Straps zouden eigenlijk niet moeten gaan glijden/los laten in principe. Je wikkelt ze om de knurling en door het draaimoment worden ze strak gehouden. Leren straps kunnen iets meer grip en comfort bieden, maar de katoenen straps zouden zeker niet moeten glijden.
 
Ik had laatst het idee dat het aan te BB (knurling) lag, want het was voor het eerst dat ik hier last van had. Ik had wel een setje oudere straps (die ik normaal niet meer gebruik), dus mogelijk lag het ook hieraan. Ik zie niet zozeer in hoe ik ze opeens fout kan gebruiken, zeker niet aangezien ik niet voor het eerst straps gebruik.
Misschien heb je ze altijd fout gebruikt en wordt t nu pas duidelijk bij hogere gewichten? :p
Het is namelijk praktisch onmogelijk om de bar uit de strap te laten glijden bij correct gebruik want physics.
Heb je ze juist om? Wikkel je ze in de juiste richting om de bar? Zet je ze goed op slot met je hand?
 
Misschien heb je ze altijd fout gebruikt en wordt t nu pas duidelijk bij hogere gewichten? :p
Het is namelijk praktisch onmogelijk om de bar uit de strap te laten glijden bij correct gebruik want physics.
Heb je ze juist om? Wikkel je ze in de juiste richting om de bar? Zet je ze goed op slot met je hand?
Nee vroeger gebruikte ik ze verkeerde draaide ik ze verkeerd om. Dat zou ik wel merken, haha. :p

Ik train nu minder zwaar dan voorheen,.toen ik nog singles deed en Quasimodo trainde. Ze gleden laatst simpelweg weg,.maar ik weet denk dus al waaraan het lag.
 
Nieuwe hobby
ABACAA46-4920-4D77-972C-82ADE4634C06.jpeg
 
Ik bestel nooit meer bij coolblue. Zo’n keertje draadloze oortjes besteld en kreeg ik hem helemaal niet volgende dag. Er stond ook op PostNL “bezorgd” terwijl het niet zo was. Kreeg het uiteindelijk na 3-4 weken na vele telefoontjes plegen

Echt nog nooit problemen gehad met Coolblue, ook niet met retouren of reparaties...
 
Ik check gewoon middels tweakers waar electronica het goedkoopst is en daar bestel ik. :emo:
 
Back
Naar boven