- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Wel handig, binnen parkeren
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wel handig, binnen parkeren
Lol, hoe weten ze die dingen altijd zo lelijk te maken he!Nieuwe hardloopschoenen. Lelijker wordt het niet, wel comfortabel. Aangeschaft na uitgebreide loopanalyse etc.
![]()
Toffe schijven wel, wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

Heel gaaf, alleen tussen 76' en 80' approved door de IWF toch?
2,8 / kg, wat zeker genoeg is voor stalen schijven (ten opzichte van de gewoonlijke 2dehands prijzen). Maar ach, mocht ik ze ooit verkopen kan ik dat er wel weer voor vangen denk ik.Toffe schijven wel, wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?![]()
Weet niet exact uit welke periode deze zijn. Heb jij daar toevallig meer info over?Heel gaaf, alleen tussen 76' en 80' approved door de IWF toch?
Mb, dacht dat bumpers waren. Had er ooit iets over gelezen dat de groene bumpers alleen in die periode goedgekeurd waren.Weet niet exact uit welke periode deze zijn. Heb jij daar toevallig meer info over?
Mb, dacht dat bumpers waren. Had er ooit iets over gelezen dat de groene bumpers alleen in die periode goedgekeurd waren.
Cool, je bent één van de eersten die deze ontvangen heeft. We stellen het op prijs als je nog een korte review op de productpagina zou willen schrijvenEen 30mm hexbar van @Fitness Seller de afwerking is prima, zeker voor het geld. De sleeves zijn voor sommigen misschien wat kort, maar 200kg past er zeker op.
Of ik kan je feedback uit bovenstaande post als review bij het product plaatsen.Hex bar gains!Een 30mm hexbar van @Fitness Seller de afwerking is prima, zeker voor het geld. De sleeves zijn voor sommigen misschien wat kort, maar 200kg past er zeker op.
![]()

Je mag het plaatsen hoor, als het hem tzt een paar keer gebruikt heb laat ik nog wel weten hoe die bevalt.Cool, je bent één van de eersten die deze ontvangen heeft. We stellen het op prijs als je nog een korte review op de productpagina zou willen schrijvenOf ik kan je feedback uit bovenstaande post als review bij het product plaatsen.
stukken mooier dan die rommel die ik thuis heb liggen, ik zit er ook op te azenEen 30mm hexbar van @Fitness Seller de afwerking is prima, zeker voor het geld. De sleeves zijn voor sommigen misschien wat kort, maar 200kg past er zeker op.
![]()