AndroidHealthClinic

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Oke, bedankt voor je feedback. Momenteel kan ik gratis gebruik maken van de belt in de gym, dus nog geen noodzaak. Ik merk dat de XXL-straps toch nog wegglijden bij Rack Pulls vanaf 200 kg.
Probeer dan van bulkpowders? Vind die wel beter dan van XXL

Misschien heb je ze altijd fout gebruikt en wordt t nu pas duidelijk bij hogere gewichten? :p
Het is namelijk praktisch onmogelijk om de bar uit de strap te laten glijden bij correct gebruik want physics.
Heb je ze juist om? Wikkel je ze in de juiste richting om de bar? Zet je ze goed op slot met je hand?
Ik heb serieus een tutorial op gezocht op youtube en nog glijden ze los bij me of ik ben echt een mongol.

41D5D93D-3573-4A49-812D-39051A7B7789.jpeg

Werd tijd..

Ik heb serieus een tutorial op gezocht op youtube en nog glijden ze los bij me of ik ben echt een mongol.
Als je de strap over zichzelf legt kan hij echt nauwelijks losschieten. Heb vaker moeite met hem los krijgen dan dat ze loslaten.

Over elkaar heb je echt een stuk meer wrijving. Je hoeft hem dan ook maar een keer om de bar te wikkelen. Naast elkaar hebben ze eigenlijk geen enkel effect.
Soms heb ik een eureka moment en zitten ze echt vast om me de volgende trainingen af te vragen hoe de f**k ik dat deed

Soms heb ik een eureka moment en zitten ze echt vast om me de volgende trainingen af te vragen hoe de f**k ik dat deed
Come on man, je kunt toch ook veters strikken, of loop je op instappers. Gewoon over elkaar heen frotten en strak trekken, komt niet zo precies.

Screenshot_20201012-123123_Gallery.jpg

Benieuwd of t wat is voor 6 tientjes :roflol:

F11D80AD-836E-43B6-9639-EBB6529DFCE2.jpeg

Terug
Naar boven