XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Ik zie het nut niet, ik heb in alle ruimtes thermostaatkranen die onafhankelijk van elkaar de ketel kunnen aansturen, dus ik kan boven de verwarming aanzetten zonder terwijl de woonkamer al ruim op temperatuur is. Van een paar euro meer of minder stookkosten lig ik ook niet wakker, dan kan beter de thermostaat gewoon een graad lager. Ik zou het alleen wel doen als het comfortabeler is dan met een "ouderwetse" radiator.

Rijke tata, wat was je kwijt?
€6500 voor 3 binnenunits en 1 buitenunit (bewust met overcapaciteit voor eventueel een 4de binnenunit) inclusief montage

Ik zie het nut niet, ik heb in alle ruimtes thermostaatkranen die onafhankelijk van elkaar de ketel kunnen aansturen, dus ik kan boven de verwarming aanzetten zonder terwijl de woonkamer al ruim op temperatuur is. Van een paar euro meer of minder stookkosten lig ik ook niet wakker, dan kan beter de thermostaat gewoon een graad lager. Ik zou het alleen wel doen als het comfortabeler is dan met een "ouderwetse" radiator.

€6500 voor 3 binnenunits en 1 buitenunit (bewust met overcapaciteit voor eventueel een 4de binnenunit) inclusief montage
Dat is niet niks, ga je zonnepanelen erbij leggen?

IMG_20210129_173812.jpg

En niet te vergeten de stroomkosten van die krengen. Nou zijn split airco's nog enigszins 'zuinig' te krijgen. Mijn mobiele airco vreet 1kWh :roflol:
Die mobiele zijn idd een ramp voor het rendement dat ze geven. Wij hebben hier 1 winter ook verwarmt met de airco’s omdat dat zogezegd “goedkoop” zou zijn, niet dus

Die mobiele zijn idd een ramp voor het rendement dat ze geven. Wij hebben hier 1 winter ook verwarmt met de airco’s omdat dat zogezegd “goedkoop” zou zijn, niet dus
Voor die paar warme zomerweken is het het nog wel zeker waard. Meestal is 2 uur 's ochtends en 2 uur 's avonds genoeg om comfortabel in mijn kamer te zijn. Alleen bij 32+ wordt het al snel 8 uur en soms op een laag pitje de hele nacht door om niet elk uur wakker te worden. Maar goed, dat kost je een paar keer wat euro's voor een heerlijke nachtrust met 34-36 graden.

Voor die paar warme zomerweken is het het nog wel zeker waard. Meestal is 2 uur 's ochtends en 2 uur 's avonds genoeg om comfortabel in mijn kamer te zijn. Alleen bij 32+ wordt het al snel 8 uur en soms op een laag pitje de hele nacht door om niet elk uur wakker te worden. Maar goed, dat kost je een paar keer wat euro's voor een heerlijke nachtrust met 34-36 graden.
Idd wat ben ik blij dat ik een airco aangeschaft heb afgelopen zomer.

Bij ons kunnen 3 van de 4 echt niet tegen hoge temperaturen, dus ook al kost het me een paar €100 per zomer, dan nog is het me dat waard.

Ik denk er ook aan iets te doen voor de warme zomermaanden. Wat zou je aanraden voor 1 of mss 2 slaapkamers?
Een goede nachtrust is me wel 100 euro per maand aan elektriciteit waard.

Bij ons kunnen 3 van de 4 echt niet tegen hoge temperaturen, dus ook al kost het me een paar €100 per zomer, dan nog is het me dat waard.
Eens! Zelf ook enorm veel last van hoge temperaturen. Als kind zo erg dat ik flink beroerd en vaak ziek er bij lag bij 30+. Ik ben niet op te rapen als ik een hele dag in m'n kamer op 30+ graden zit. Concentratie en productiviteit op 0.
Ik denk er ook aan iets te doen voor de warme zomermaanden. Wat zou je aanraden voor 1 of mss 2 slaapkamers?
Een goede nachtrust is me wel 100 euro per maand aan elektriciteit waard.
Ligt er aan wat je hebt. Ik woon nog op kamers, dus dan is een €300,- mobiele airco ideaal. Maar de beste keuze voor je portemonee (op lange-termijn) en om nog enigszins groen te zijn is investeren in een split-airco zoals @Steks dat mooi heeft gedaan. Dat is alleen niet handig als je aan het huren bent of met een paar jaartjes een nieuwe plek wilt.

Eens! Zelf ook enorm veel last van hoge temperaturen. Als kind zo erg dat ik flink beroerd en vaak ziek er bij lag bij 30+. Ik ben niet op te rapen als ik een hele dag in m'n kamer op 30+ graden zit. Concentratie en productiviteit op 0.
Het heeft bij mij ook heel wat jaar en 3 vakanties naar warme landen geduurd voordat ik er achter kwam dat alle kwalen door de temperatuur kwamen. Ik krijg o.a. diarree, en ontzettend jeukend warmte uitslag en na een paar hete dagen voel ik me meer dood dan levend.

Super service.
Paar dagen geleden de Atx power bar MK besteld.

Vandaag reeds geleverd in België... In een onbeschadigde kartonnen cilinder... Barbell in perfecte staat.
Vriendelijke leverancier die de barbell koker heel voorzichtig uit de wagen haalde en me hielp deze voorzichtig naar binnen te brengen.

Nu even kijken hoe ik de ietwat olieachtige substantie, wellicht tegen roesten in het magazijn en zo, best kan verwijderen. A big thanks to...
Fitness seller en een aantal leden voor hun tips.
Deze barbell is PERFECT afgewerkt. Nergens een krasje, nergens een vlekje... Knurling perfect en overal identiek... PERFECT.
magnesium zou dat vettige moeten oplslurpen

Terug
Naar boven