- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was mijn ex. Kheb het maar meteen uitgemaakt.Meteen uit het raam gesmeten hoop ik?
Zie ook wel eens marmeren(of ander steen) snijplanken in de blokker enzo, doet gewoon pijn om te bedenken dat iemand dat gaat kopen zonder te weten dat ze in 1 klap alle mensen naar de klote helpen....
Understandable

Mooi mesje.Nog een mesje uit mijn collectie, Bark River Bravo in Elmax staal en met Desert Ironwood handvat.
Puur omdat het kan, en voor als ik nog eens ga kamperen.![]()
Machetes hoeven niet heel scherp te zijn, in Peru heb ik in de jungle ook een paar dagen gelopen met een machete die zo bot als de t*ring was, maar de eigenaar miste wel een paar vingerkootjesMooi mesje.
Ik heb deze ooit aangeschaft voor een survival trip met vrienden.
![]()
Cold Steel Latin Machete 18 inch 97AM18S, met schede
Cold Steel Latin Machete 18 inch 97AM18S, met schede: Greep/lemmet: Polypropyleen/1055-koolstofstaal Lemmetlengte: 46,1 cm Gewicht: 460 gramwww.knivesandtools.nl
Prijs-kwaliteit zeer goed. Zeer handig tijdens survival. Werkt ook goed tegen rellende mocro's.
Tip: laat em slijpen bij een professionele slijper.

True, maar als je em slijpt voel je jezelf een stuk veiliger wanneer je em gebruikt als wapen ter zelfverdediging.Machetes hoeven niet heel scherp te zijn, in Peru heb ik in de jungle ook een paar dagen gelopen met een machete die zo bot als de t*ring was, maar de eigenaar miste wel een paar vingerkootjes![]()
Of je prikt 1x met deze shank a la shanksTrue, maar als je em slijpt voel je jezelf een stuk veiliger wanneer je em gebruikt als wapen ter zelfverdediging.
Een scherpe machete kan heel veel schade aanrichten, maar is vooral uitstekend als afschrikmiddel. En ze zijn legaal.
Dit is dan ook een wapen en is strafbaar.Of je prikt 1x met deze shank a la shanks
Dan is het gelijk klaar met diegene mits hij met spoed naar het ziekenhuis kan
![]()
Het ideale zelfverdedigingswapen is er 1 die afschrikt en je dus niet daadwerkelijk hoeft te gebruiken.Of je prikt 1x met deze shank a la shanks
![]()
Ja als je hem voor in Nederland hebt wel ja.True, maar als je em slijpt voel je jezelf een stuk veiliger wanneer je em gebruikt als wapen ter zelfverdediging.
Een scherpe machete kan heel veel schade aanrichten, maar is vooral uitstekend als afschrikmiddel. En ze zijn legaal.
Als het lukt om diep genoeg te steken ja...Of je prikt 1x met deze shank a la shanks
![]()
wel heel lastige wond om weer te sluiten.
Wel mooi dat er een kaart onder hangt van welke dieren je laat uitsterven!

Heb je 3 van die sets stickers gekocht? Mooi.

Groene stroom?Wel mooi dat er een kaart onder hangt van welke dieren je laat uitsterven!
Of draait deze op "groene stroom"?![]()

Hoezo niet?
Rijke tata, wat was je kwijt?
Nice, goede investering! De wereld wordt toch juist kouder als al die airco's aan staan?/s