XXL Nutrition

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen

Bezoekers in dit topic

Lekker lang pijpen, om toch een beetje in thema te blijven.

Wordt het geen weer om die benen wat meer daglicht te laten zien? Of durf je dat niet meer na de harde opmerkingen op het forum? :D

Mooi broekje, welke is het?

Succes ermee!
Iets van 2xu. Begin volgende week korte broek ja. Maar volgende week weer lang denk ik. Ik heb ook nog wat korte dingen besteld trouwens.
 
Iets van 2xu. Begin volgende week korte broek ja. Maar volgende week weer lang denk ik. Ik heb ook nog wat korte dingen besteld trouwens.
Een snelle google suggereert dat het met compressie is, heb je daar ervaring mee en werkt dat?
 
60254A67-F377-4B82-AC17-ABB39B2AA037.jpeg
 
Koken met pannen van vrijwel zuiver ijzer is even wennen. Maar eenmaal gewend wil je niet meer terug. En daarbij gaan deze pannen de rest van je leven mee. Goede koop. :thumbup:
 
Ik heb altijd ook wel iets van RVS, (geëmailleerd) gietijzer en/of plaatstaal in huis (gehad), maar voor de dagelijkse dingen pak ik vaak toch een teflon “wok” of koekenpan. Ik denk dat dit type pan me wel volledig van het teflon kan afhouden.
 
Zijn er nog soortgelijke (betrouwbare) sites zoals iBood?
Dailyoffers.nl geeft een overzicht van dergelijke aanbiedingen en sites, iBood staat er ook tussen en vind ik veruit het beste.
 
Pepper.com is wel andere opzet dan ibood maar komen wel veel leuke aanbiedingen voorbij.
1dagskoopjes.nl is ook wel handig.
 
Deftig!

Ga je de vangsten ook delen? :p
Ben nog niet zo heel lang bezig met het karpervissen, daarom ook dit ali express bootje als beginsel haha. Was altijd meer van het snoeken en zeevissen. maar dit was wel een mooie van 2 weken geleden
Screenshot_20210412-095106_Gallery.jpg
 
Ben nog niet zo heel lang bezig met het karpervissen, daarom ook dit ali express bootje als beginsel haha. Was altijd meer van het snoeken en zeevissen. maar dit was wel een mooie van 2 weken geledenBekijk bijlage 525168
Ben ook meer van het roofvissen. Trollen achter de boot. Al tijden niet gedaan tbh.
 
Ben ook meer van het roofvissen. Trollen achter de boot. Al tijden niet gedaan tbh.
Jaa trollen achter de boot deed ik ook redelijk vaak, heb me boot nog wel, stoelen hengelsteunen knappe dieptemeter electro motor erbij. alles erop en eraan maar gebruik hem nog weinig. vond het doodazen mooier afgelopen tijd
 
Back
Naar boven