MuscleMeat

Sticky Je hebt iets gekocht en je moet het showen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

7A4EB437-2968-4CC2-A00A-D0D6118A1B05.jpeg


een monitorbeugel 10/10 would recommend; had eerst m’n laptop op een houder en boeken staan en m’n monitor met standaard aangesloten. nu heb ik veel meer plek :)
 
Bekijk bijlage 525274

een monitorbeugel 10/10 would recommend; had eerst m’n laptop op een houder en boeken staan en m’n monitor met standaard aangesloten. nu heb ik veel meer plek :)
Nice ja. Welke heb je? Ik wil er ook een maar die dingen zijn echt aardig duur, dit mag wel eens wat cleaner ogen. :emo: Heb wel een nieuw bureau nog in de verpakking zitten dus dan zou het al wat netter worden, maar een beugel erbij maakt het wel af.
1618334628934.png
 
Nice ja. Welke heb je? Ik wil er ook een maar die dingen zijn echt aardig duur, dit mag wel eens wat cleaner ogen. :emo: Heb wel een nieuw bureau nog in de verpakking zitten dus dan zou het al wat netter worden, maar een beugel erbij maakt het wel af.
ja gaat sowieso netter ogen :p ik heb deze https://www.bol.com/nl/p/newstar-fp...ENTcli_out_for_delivery2008093611&language=nl
volgens mij ook de goedkoopste die je kan vinden, anderen gaan allemaal richting de €125+
 
Nice, houd me op de hoogte van je bevindingen als je wil?
Tot nu toe bevalt hij heel goed, zo goed zelfs dan ik nog wat koekenpannen en een wok met een bolle bodem van de Buyer ga kopen. Wel zijn ze redelijk zwaar en moet je de pan goed op temperatuur laten komen. Bij een goede pan met een anti-aanbaklaag kan je een ei gewoon in een koude pan doen en dan plakt hij niet vast bij het bakken, dat gaat (nu nog) niet.
Ik heb wat opgezocht over inbranden, de meningen zijn verdeeld, maar ontgeurde kokosolie vind ik super goed werken. Schoonmaken doen je gewoon met heet water en een borstel, als iets echt vast zit, gebruik dan geen schuurspons, maar een stukje RVS maliënkolder.

De seasoning ziet er ondertussen zo uit.
C7C6C7DE-05E1-4B36-B815-6AF113805EEA.jpeg
 
prima motor ga je veel plezier aan hebben ^^
Lang het vorige model gereden. Twijfelde nog over het 2021 model, ook testritje mee gemaakt, maar ik vind deze oprecht mooier.
Krijg er nog een comfort seat bij. :)

Toevalstreffer overigens. Deze was in 2020 besteld maar de koper had zich terug getrokken. Dit is dus het 2020 model (die ik graag wilde) maar nog maagdelijk nieuw met 0 kilometer op de teller. :)
 
Lang het vorige model gereden. Twijfelde nog over het 2021 model, ook testritje mee gemaakt, maar ik vind deze oprecht mooier.
Krijg er nog een comfort seat bij. :)

Toevalstreffer overigens. Deze was in 2020 besteld maar de koper had zich terug getrokken. Dit is dus het 2020 model (die ik graag wilde) maar nog maagdelijk nieuw met 0 kilometer op de teller. :)
new old stock is gewoon prima , heb mijn wr destijds ook op die manier gekocht . beetje korting kunnen krijgen ?
 
new old stock is gewoon prima , heb mijn wr destijds ook op die manier gekocht . beetje korting kunnen krijgen ?
Ja maar niet gek veel. Veel vraag naar deze machines en de afschrijving is heel laag. Bij meerdere zaken geweest, maar overal hetzelfde.
 
De eerste seasoning zit erop, als deze pan bevalt ga ik gelijdelijk aan alles vervangen door de Buyer.
Wij gebruiken al jaren de Buyer, erg tevreden mee. Hebben nu 7 pannen en zijn aardig zwart geworden. We hebben wel nog 2 pannen met een anti-aanbak laag omdat je geen zuren kunt gebruiken in de pannen zoals tomatensaus.
 
Back
Naar boven